همه با سعی و تلاش و تحمل رنج و سختی های روزگار معروف می شوند اما این خانم با کتک خوردن زیاد معروف شده است.خانم لسی لاند 19 ساله از بس کتک خورد معروف شد...
همه با سعی و تلاش و تحمل رنج و سختی های روزگار معروف می شوند اما این خانم با کتک خوردن زیاد معروف شده است.خانم لسی لاند 19 ساله از بس کتک خورد معروف شد.
او شش ماهی بود با "دین کمپبل "22 ساله اشنا شده بود.
پس از اشنایی رفتار نامزدش تغییر می نماید تا جایی که او را مورد فحاشی و کتک کاری قرار می دهد و از ناحیه صورت وی را به شدت مجروح می نماید. خانم لسی که جراحات زیادی به صورت وی وارد امده است می گوید چند ماه پس از اشنایی, چنین رفتاری وحشتناک است. وی می افزاید مدت یک سال در نوبت عمل جراحی بیمارستان شهرشان "گریمزبی"بوده است.



بیرون رفتن و روبرو شدن با دوستانش عذاب اور بود. وی می افزاید به شدت از سوی نامزدش با محدودیت هایی روبرو بوده است. وی اجازه ملاقات کردن با دوستانش را نداشته و به قولی برای اب خوردن هم می بایست از نامزدش کسب اجازه می نموده است.
خانم لسی سال گذشته به شدت با نامزدش درگیر می شود و در پی آن از ناحیه صورت به شدت صدمه می بیند و روانه بیمارستان می گردد.
درمان ابتدایی صورت می گیرد و وی مجبور می گردد برای جراحی بینی یک سال پشت نوبت بایستد.خانم لسی اهل گریمزبی می افزاید هر چند یک سال با سختی سپری شد اما نتیجه ان فوق العاده بود.



پس از اینکه وی عمل جراحی بینی انجام می دهد و به همراه دوستانش به خیابان می رود دختران و زنان زیادی از وی می پرسند ایا قبلا در کار مدل بوده است یا خیر؟ خانم لسی از این سخنان به وجد می اید به طوری که اکنون عزم خود را جزم نموده که در کار مدل فعالیت نماید. اما در کنار مدل بودن وی داستان زندگیش را برای سایر هم سن و سالهای خود تعریف می نماید تا از زندگی سخت او درس عبرت بگیرند.

کمپبل سال گذشته در دادگاه گریمزبی حاضر و به جرم خود اعتراف می نماید.قاضی پرونده وی را به پرداخت 250 پوند و برخی محدودیت های اجتماعی جریمه می نماید.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: dailykhabar.ir


مطالب جالب دیگر:
عکس هایی از احسان و سولماز برنامه ماه عسل قبل از تصادف
تلاش زن 39ساله برای باردار شدن از همسر مرده اش!! + عکس
2 عکس متفاوت از چهره مهرداد صدیقیان
5 عکس از شبنم مقدمی بازیگر سریال مدینه
به نظر شما اینکار بی احترامی به زنان است؟!! + عکس