هر چند تامین هزینه عروسی سرسام اور است اما برخی مواقع با اندک فکری می توان بهترین مراسم را برپا نمود.خانم 26 ساله جزو خانم های خوش ذوقی است که با استفاده از فروش البسه بافتنی...
هر چند تامین هزینه عروسی سرسام اور است اما برخی مواقع با اندک فکری می توان بهترین مراسم را برپا نمود.خانم 26 ساله جزو خانم های خوش ذوقی است که با استفاده از فروش البسه بافتنی سعی در تامین مخارج عروسی رویایی خود دارد.خانم دنی هوبارد ساکن روستای پورث واقع در ایالت ولز بریتانیاست.



او زمانی به سایت فروش اینترنتی ابی مراجعه می نماید و ملاحظه می نماید که خانمی دیگر به نام هلن رایت با فروش لباس در سایت پول خوبی بدست می اورد.او نیز با الهام گرفتن از او و به یاری برادر و خانواده اش شروع به بافتن لباسهایی می نماید که مصالح ان از نخ های رنگارنگ است.او اکنون امیدوار است بتواند با فروش لباسهای بافتنی خود 20 هزار پوندی درامد جمع اوری نماید تا بتواند مراسم ازدواج رویایی خود را برگزار نماید
او به اتفاق خانواده اش بیش از 39 ساعت وقت صرف می نمایند تا 60 هزار نخ را به یکدیگر ببافند و لباسهای متفاوت خلق نمایند. خانم دنی همچنین با استفاده از النگو و کیف های بافتنی سعی دارد جلوه خاصی به لباسهای 100 پوندی خود ببخشد.



دنی می گوید همه خانواده در طرح همکاری می نمایند.پدرم باندهای رنگارنگ نخ را جدا می نماید.نامزدم نیز قسمتی از کار را عهده دار است.دنی می گوید:برادرش اشتون 15 ساله همه کاره این طرح است.ایده فروش چنین لباسهایی را در ابتدا او مطرح نموده است.وی می افزاید ما پس از بحث و برسی فراوان تصمیم به ارائه لباسی نمودیم که در اینترنت کمتر به ان پرداخته شده بود.
خانم دنی به اتفاق نامزدش جیمی ایرلند 25 ساله منتظر جمع اوری سرمایه مناسب هستند تا در فرصت مناسب مراسم عروسی خود را برگزار نمایند.
دنی می افزاید دوست دارم مراسم عروسی بگیرم که تا کنون کسی در اینجا به چشم ندیده باشد. جشن عروسی من بین 15 تا 20 هزار پوند هزینه دارد.
البته سایر افرادی که در بافتن لباس همکاری می نمایند سهم خود را دارند.قسمتی از این پول قرار است به اشتون داده شود تا برای خودش ماشینی بخرد و در اینده با ان به دانشگاه برود.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: dailykhabar.ir


مطالب جالب دیگر:
عکس هایی از بدترین جراحی های زیبایی در جهان
دوست دارید در خواب لاغر شوید؟ پس اینکار را انجام دهید!
کارتون روز: هیچگاه شخصیت کودک خود را زیر سوال نبرید!
توصیه های یک متخصص: چگونه مراقب امنیت تلفن همراه‌مان باشیم!؟
آیا خیانت باعث جدایی این زوج خواننده و ثروتمند می شود؟! + عکس