درخت‌های جادویی که همزمان چندین میوه‌ مختلف تولید می‌کنند، در سراسر ایالات متحده رشد کرده‌اند...
درخت‌های جادویی که همزمان چندین میوه‌ مختلف تولید می‌کنند، در سراسر ایالات متحده رشد کرده‌اند.
این درختان که همزمان انواع مختلف هلو، آلو، زردآلو، شلیل و گیلاس تولید می‌کنند، در تمامی طول سال معمولی به نظر می‌رسند اما در فصل بهار دارای طیفی از رنگ‌های متنوع هستند و هر درخت نیز مجموعه‌ای از میوه‌های هسته‌دار منحصر‌به‌فرد خود را دارد.
این درختان حاصل خلاقیت «سم فان آکن»، مجسمه‌ساز و هنرمند دانشگاه سیراکوس، هستند و در تلاش وی برای مجاب‌کردن مردم در درک بیشتر چگونگی تولید غذا رشد داده شده‌اند.



پروژه آکن در سال 2008 و زمانی آغاز شد که وی باغی 200 ساله را در نیویورک کشف کرد که حاوی تنوعی از میوه‌های هسته‌دار بود اما در آستانه متروکه‌شدن قرار داشت.
پس از خریداری این باغ، فان آکن موفق به رشددادن این نوع درختان شد. پروژه «درخت دارای 40 میوه» در واقع یک درخت نیست بلکه مجموعه‌ای از درختان میوه دورگه‌ شده است. فان آکن تاکنون 16 درخت از این نوع را در موزه‌ها، مراکز تجمع و مجموعه هنرهای خصوصی سراسر امریکا رشد داده است.
در فصل بهار، درختان در رنگ‌های صورتی، قرمز سیر و سفید شکوفا می‌شوند و در تابستان نیز طیفی از میوه‌های هسته‌دار را دارا هستند. 16 درخت جادویی مزبور با استفاده از تکنیک پیوند تراشه‌ای تولید شده‌اند که این فرآیند شامل بریدن قطعه‌ای از یک درخت از جمله شکوفه و واردکردن آن در بریدگی درخت در حال‌رشد دیگری است.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: isna.ir


مطالب جالب دیگر:
ساخت آسمان خراش شبیه شلوار جین!! + عکس
عکس هایی جالب از حرکات نمایشی پارکور در مازندران
دستگاه جالبی که لباس کهنه را نو می کند! + عکس
کارتون روز: والیبال موفق تر فوتبال!
اقدام جنجالی سلنا گومز! + عکس