یکی از مهمترین مواردی که هنگام رفتن به رستوران به آن دقت می کنیم تمیزی و محیط دوستانه ای است که ممکن است درون این رستوران وجود داشته باشد برای مثال اگر متوجه شوید که این رستوران...
یکی از مهمترین مواردی که هنگام رفتن به رستوران به آن دقت می کنیم تمیزی و محیط دوستانه ای است که ممکن است درون این رستوران وجود داشته باشد برای مثال اگر متوجه شوید که این رستوران توسط چند نفر که همیشه پشت میله های زندان هستند و به جرم قتل محکوم به اعدامند بازهم حاضرید به آن بروید؟
رستوران "دادگاه تیهار" به تازگی در دهلی نو افتتاح شده است و غذاهای مختلفی را که همگی از نظر بهداشتی و کیفیت در سطح بالایی قرار دارند ارائه می دهد. تمام غذاهای هندی و اروپایی و آسیایی در این رستوران سرو می شود ولی یکی تفاوت خاص با دیگر رستوران ها دارد.



کادر این رستوران از میان زندانی هایی انتخاب شده است که به جرم قتل بازداشت شده بودند. این افراد همگی از بزرگترین زندان هند بیرون آمده اند و پس از گذشتن از چند شرط مختلف بالاخره توانستند در این رستوران مشغول به کار شوند. هر کدام از آن ها باید دوران دبیرستان را به پایان برساند و حداقل 12 سال از عمرشان را در زندان گذرانده باشند.
در این رستوران که هر بار می تواند به بیش از 50 نفر خدمت رسانی کند, کادر از میان افرادی انتخاب می شود که کمتر به دنبال فرار کردن باشند و همچنین کمتر از 2 سال از محکومیتشان باقی مانده باشد. زندانیانی که در این رستوران مشغول به کار هستند روزانه 1.2 دلار حقوق می گیرند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir


مطالب جالب دیگر:
2 عکس از لیلا اوتادی پس از بازگشت از قبرس
پسری با 232 دندان در دهانش!! + عکس
عکس هایی از مسابقات فوتبال ستاره ها با حضور مازیار فلاحی, شجریان, فردوسی پور و...
چگونه جلوی داغ شدن لپ‌تاپ را بگیریم؟!
کارتون روز: دوران بازنشستگی در ایران!