اگر هنگام ناهار یا شام با هواپیما سفر کرده باشید، این را می دانید که شرکت هواپیمایی موظف است یک وعده غذایی را در اختیار شما قرار دهد. این غذاها مخصوص هواپیما درست شده اند و طعم یک غذای خوشمزه را ندارند...
اگر هنگام ناهار یا شام با هواپیما سفر کرده باشید، این را می دانید که شرکت هواپیمایی موظف است یک وعده غذایی را در اختیار شما قرار دهد. این غذاها مخصوص هواپیما درست شده اند و طعم یک غذای خوشمزه را ندارند.
غذای هواپیما معمولا توسط شرکت های مخصوص و تحت نظارت های خاص با روش های ویژه طبخ می شوند. هر کدام از بسته های ناهار یا شام حاوی یک دورچین، غذای اصلی و نان می شود و شاید کمتر کسی باشد که علاقه ای به عوض کردن این غذاها با خوراکی های لذیذ رستوران داشته باشد.

در آلمان افراد بسیاری هستند که خوردن غذای هواپیما را به دیگر غذاها ترجیح می دهند تا حدی که حالا یک شرکت مخصوص رساندن غذای ایرلاین ها به درب منزل راه اندازی شده است تا غذای هواپیمای مورد نظر را برای شما بیاورد.
تنها کافی است گوشی را برداشته و غذای شرکت هواپیمایی مورد علاقه خود را سفارش دهید تا در همان بسته بندی پرواز درب خانه شما آورده شود. در نهایت تعجب فروش این شرکت از رستوران های باکیفیت هم بیشتر شده است و این نشان از سلیقه عجیب آلمانی ها در انتخاب غذا دارد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir


مطالب جالب دیگر:
بیرون آوردن 100 میخ از شکم یک زن!!
عکس های عاشقانه زن و شوهرهای ایرانی
عکس: ساخت چهره مونالیزا با لیوان های قهوه
تاثیر گرمای بی سابقه هوا بر تولد نوزادان بخصوص پسران!
کارتون روز: ثروتمندان، در آشیانه یارانه بگیران!