فرار از زندگی مدرن این روزها سخت ترین کار ممکن است. هرجا از کره زمین که پا بگذارید بخشی از فناوری را خواهید یافت و این مورد حتی در دور افتاده ترین روستاها نیز دیده می شود و فرار از آن تقریبا غیرممکن شده است...
فرار از زندگی مدرن این روزها سخت ترین کار ممکن است. هرجا از کره زمین که پا بگذارید بخشی از فناوری را خواهید یافت و این مورد حتی در دور افتاده ترین روستاها نیز دیده می شود و فرار از آن تقریبا غیرممکن شده است.
«پیتر لوید» مردی است که باید همه عمر خود از تکنولوژی فرار کند. این مرد دچار بیماری خاصی است که باعث بروز حساسیت دراثر نزدیک شدن به هرنوع تکنولوژی می شود. این بیماری می تواند یک مرد قوی را به راحتی از پا دربیاورد.



این مرد باید از همه پیشرفت های زندگی مدرن دوری کند برای مثال او به تلوزیون، پخش کننده موسیقی و هر وسیله برقی دیگر نمی تواند نزدیک شود. مهمانان او نیز باید تمام وسایل خود مانند گوشی تلفن همراه و ... را خارج از خانه قرار دهد.

«لوید» برای گذران زندگی از دستگاه های گازی و نفتی استفاده می کند و لباس های خود را با دست می شورد. او همچنین در تاریکی زندگی می کند و کارهای خود را زیر نور شمع انجام می دهد.
فرار این مرد از زندگی مدرن و بیرون نرفتن از خانه باعث شده است که بیماری ها به او هجوم آورند و اکنون این مرد قادر به راه رفتن نیست. او قصد دارد در آینده نزدیک از شهر مهاجرت کرده و زندگی جدیدی در دل جنگل شروع کند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir


مطالب جالب دیگر:
2 عکس جدید از کودکی بهرام رادان و گلزار
روش عجیب و خنده دار مردی که به همسرش دروغ گفته بود برای عذرخواهی کردن!! + عکس
سنی که زنان بسیار خوشبخت هستند و سنی که خیلی نگران!؟
عکس دیده نشده از مهران مدیری و مهراب قاسم خانی
اتفاقی عجیب جسد مادری پس از 8ماه در منزل پیدا شد! + عکس