مردمی که در منطقه ماساچوست آمریکا زندگی می کنند از این پس می توانند بدون مشکل به زندگی خود ادامه دهند و هر وقت که نیاز به پول داشتند کافی است سری به دستشویی خانه بزنند و...
مردمی که در منطقه ماساچوست آمریکا زندگی می کنند از این پس می توانند بدون مشکل به زندگی خود ادامه دهند و هر وقت که نیاز به پول داشتند کافی است سری به دستشویی خانه بزنند و با دستشویی کردن کسب درآمد کنند!
به تازگی یک بانک تحقیقات انگلی پیشنهادی را ارائه کرده است که فکر نکردن به آن بسیار سخت است. این بانک اعلام کرده است که افراد می توانند با ارائه مدفوع خود، هر روز 40 دلار جایزه بگیرند. این یعنی هر ماه 1200 دلار تنها از راه دستشویی کردن بدست آورده اید.



این مرکز تحقیق اعلام کرده است آن ها به میزان زیادی از مدفوع نیاز دارند تا بتوانند با یک انگل خاص که سالانه 14 هزار نفر را می کشد کشف و راه مقابله با آن را بدست آورند.
افرادی که سن 18 تا 50 سال دارند می توانند در این طرح شرکت کنند و پس از ثبت نام باید هفته ای 4 بار حداقل مسیر 30 دقیقه ای را تا آزمایشگاه طی کرده و مدفوع خود را تحویل دهند البته اگر این تعداد به 5 بار برسد شما برنده 50 دلار اضافه هم می شوید.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir


مطالب جالب دیگر:
خانه گرانقیمت و زیبای جورج کلونی و همسرش!! + عکس
پسر 6 ساله ای که زن می خواهد! + عکس
مقابله با بیماری‌ها با قرص مدفوع!
عکس سلفی ترانه علیدوستی پیش از کشیدن دندان!
حساسیت عجیب یک زن به رنگ کردن موهایش!! + عکس