مشکلات روانی و اختلالات شخصیتی گاهی اوقات باعث می شود تا انسان ها کارهای عجیب و باورنکردنی انجام دهند. برخی از افرادی که مشکلات روانی دارند گاهی اوقات کارهایی می کنند که تا سال...
مشکلات روانی و اختلالات شخصیتی گاهی اوقات باعث می شود تا انسان ها کارهای عجیب و باورنکردنی انجام دهند. برخی از افرادی که مشکلات روانی دارند گاهی اوقات کارهایی می کنند که تا سال ها از ذهن هیچکس پاک نمی شود.
«آنتولی مسکوین» مرد 46 ساله اهل روسیه است که دچار اختلالات شدید روانی است. این مرد صاحب خانه ترس روسیه است و به همراه 150 دختر مومیایی شده و اسکلت های مختلف زندگی می کند.



این مرد همه دخترهای مرده را از دل خاک و از قبرهایشان بیرون کشیده و در خانه مومیایی کرده است. این مرد همه آن ها را با لباس های مختلف پوشانده و هرسال برای آن ها جشن تولد هم می گرفته است.
تمامی دخترانی که این مرد از قبر خارج کرده است بین سن 3 تا 12 سال هستند. این مرد در سال 2011 دستگیر شد و تصاویر خانه او به تازگی پخش شده است. در این خانه شما می توانید جنازه های مختلف را ببینید که به طور وحشتناکی در نقاط مختلف خانه افتاده اند.





این مرد یک تاریخدان است که می تواند به 13 زبان زنده دنیا صحبت کند اما از سه سال پیش تاکنون در یک کلینک روانی نگهداری می شود تا دادگاه در مورد جنایت های او تصمیم گیری نهایی را انجام دهد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir


مطالب جالب دیگر:
باور می کنید این زن زنده مانده باشد! + عکس
گریم های جالب یک زن گریمور حرفه ای! + عکس
عکس: دختران بالای شهر در دوره قاجار
عکس دیدنی و جالب از 3 سالگی آنا نعمتی!!
خانواده‌‌های ایرانی به روایت دوربین!