لبخندی به پهنای صورت، این اولین تصویر ثبت شده از نوزادی است که حتی پیش از ورودش به این دنیا به تمامی آن چیزی که انتظارش را می کشید لبخند می زد.این نوزاد بریتانیایی که "لئو" نام دارد...
لبخندی به پهنای صورت، این اولین تصویر ثبت شده از نوزادی است که حتی پیش از ورودش به این دنیا به تمامی آن چیزی که انتظارش را می کشید لبخند می زد.این نوزاد بریتانیایی که "لئو" نام دارد از زمان تولدش تا کنون هیچ گاه خنده از روی صورتش محو نشده است، به همین دلیل والدینش اعتقاد دارند او شادترین نوزاد جهان است.
تمامی تصاویری که از سونوگرافی هفته 31 به بعد دوران بارداری مادر لئو موجود است به نوعی این ایده را تأیید می کند، زیرا به طرز شگفت انگیزی جنین در رحم مادرش همواره لبخندی به لب داشته است.




 
اما به گفته مادرش این سونوگرافی ها تازه شروع ماجرای عجیب و دوست داشتنی و لئو است، این نوزاد پس از تولد همیشه و همه حال حتی در زمان خواب خنده بر لب دارد. با گذشت پنج ماه از تولد لئو، نامش به عنوان شادترین نوزاد بریتانیا بر سر زبان ها افتاده و تصاویرش دست به دست شده است.
این نوزاد خندان به چنان شهرتی دست پیدا کرده است که بسیاری از شرکت های آرایشی و زیبایی خواستار استفاده از تصاویر او هستند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: rouzegareno.ir

مطالب جالب دیگر:
آنجلینا جولی موهایش را روشن کرد!! + عکس
عکس های افتتاحیه کلینیک تخصصی زیبایی نای ذی با حضور بازیگران!!
مار گزیدگی عجیب و ترسناک پای یک دختر!! + عکس
این فناوری ها عمر ما را بیشتر می کنند!!
کارتون روز: داروی آرامبخش مسکن!