روزانه چندین قتل و جنایت در نقاط مختلف دنیا رخ می دهد می دهد که هرکدام دلایل مخصوص خود را دارند. پلیس این جنایات را دنبال کرده و به افرادی می رسد که باعث آن شده اند. در میان قتل هایی...
روزانه چندین قتل و جنایت در نقاط مختلف دنیا رخ می دهد می دهد که هرکدام دلایل مخصوص خود را دارند. پلیس این جنایات را دنبال کرده و به افرادی می رسد که باعث آن شده اند. در میان قتل هایی که طی چندین سال اخیر رخ داده است تعدادی هستند که به دلایلی عجیب اتفاق می افتد.

دعوا به خاطر عکس گروهی



حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که هنگام عکس گرفتن کسی بدون توجه وارد عکس شما شود و همه چیز را خراب کند. این اتفاق با کمی دلخوری و معذرت خواهی قابل حل است اما کیم فام سرنوشت دیگری داشت. این دختر جوان در حال قدم زدن در خیابان بود که به طور اتفاقی وارد عکس گروهی چند جوان شد. این اتفاق باعث شد تا جوانان او را نگه داشته و به قدری او را کتک زدند که وی قبل از رسیدن به بیمارستان درگذشت. البته تمامی جوانان دستگیر شدند و روانه زندان گشتند.

رد دوستی در شبکه اجتماعی



در سال 2012 بیلی پین به همراه نامزدش یکی از دوستان خیلی دور خود را به نام"جیلین" از لیست دوستان فیسبوک خارج کردند. البته این کار باعث عصبانیت دوست آن ها شد و وی بدون هیچ مقدمه ای به خانه آن ها رفت و هر دو را به ضرب گلوله کشت. در این حادثه فرزند 8 ماهه این زوج جوان زنده ماند و با گریه های او بود که همسایه ها متوجه اتفاق بدی شدند و توانستند جنازه این زوج جوان را پیدا کنند.

گوش دادن به موسیقی با صدای بلند



جوانان عادت دارند با صدای بلند به موسیقی گوش دهند و معمولا زمانی که در ماشین هستند نیز صدای ضبط را بسیار بالا می برند. در ماه اکتبر سال 2014 یک مهندس نرم افزار 10 گلوله را به سمت خودروی چند جوان شلیک کرد که در حال گوش دادن به موسیقی با صدای بلند بودند. این مرد 47 ساله در اعترافات خود گفت که قبل از شلیک گلوله جوانان به او توهین کرده اند که این ادعا توسط هیچ کدام از شاهدها تایید نشد. در این حادثه یک جوان 17 ساله کشته شد.

پیامک بازی در سینما



در ماه ژانویه امسال اتفاقی عجیب در یکی از سینماهای آمریکا رخ داد. کورتیس روزس به همراه همسرش در سینما مشغول تماشای فیلم و ارسال پیامک بود که با اعتراض نفر پشت سری روبرو شد. او که به عقیده خود کار واجبی داشت سعی کرد تا به پیامک زدن ادامه دهد ولی نفر پشت سری اسلحه خود را درآورد و دو گلوله به وی و همسرش زد. آن ها به سرعت به بیمارستان منتقل شدند اما کورتیس زنده نماند و جانش را از دست داد. مرد تیرانداز سریع دستگیر شد و به حبس ابد محکوم گردید.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
دختر فقیری چشمانش مانند آهو است!! + عکس
چهره متفاوت خواننده سرشناس پس از ترک اعتیاد! + عکس
رشد ناخن بجای مو برروی بدن یک زن!! + عکس
آزاده نامداری درمورد زندگی و طلاقش گفت! زندگی من همه اش جنگ و حاشیه بود!!!
خرج زندگی و بدنسازی امیر تتلو را دوستانش می دهند!! + عکس