این روزها در دنیا افرادی هستند که برای سلامت بیشتر دست از خوردن گوشت کشیده اند و خود را سبزی خوار می دانند آن ها رستوران های مخصوص دارند و تنها غذایی را می خورند که در آن گوشت به کار نرفته باشد...
این روزها در دنیا افرادی هستند که برای سلامت بیشتر دست از خوردن گوشت کشیده اند و خود را سبزی خوار می دانند آن ها رستوران های مخصوص دارند و تنها غذایی را می خورند که در آن گوشت به کار نرفته باشد به تازگی قرار است اولین قصابی مخصوص این افراد نیز افتتاح شود.
قصابی معمولا به جایی گفته می شود که گوشت می فروشد و این دقیقا متضاد آن چیزی است که سبزی خوارها به آن اعتقاد دارند ولی اگر در قصابی مخصوص تنها مشتقاتی از گوشت های فرآوری شده با گیاه وجود داشته باشد بد نیست به عنوان یک سبزی خوار سری به آن زد.



این مغازه را دو برادر افتتاح کرده اند و تمام گوشت های فروخته شده در آن 100 درصد گیاهی هستند. این محصولات با سیستم های خاصی درست می شوند و در تمامی آن ها تنها از انواع سبزی ها استفاده شده است ولی طعم گوشت قرمز را وارد دهان می کند.
در این مغازه شما می توانید گوشت قرمز، مرغ، سوسیس، کالباس و ... را سفارش دهید بدون آنکه ترسی از بهم خوردن رژیم غذایی تان داشته باشید. این مغازه می تواند افراد بسیاری را علاقمند به سبزی خوار شدن کند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir


مطالب جالب دیگر:
زنی که بچه دار شدنش در هاوایی خانواده اش را ورشکست کرد!! + عکس
افراد حساس و کمتر 18 سال این گزارش را نگاه نکنند! مزرعه اجساد در امریکا + عکس
جنجال انتشار عکس های برهنه کیم کارداشیان! کیم یک الاغ است!!!
بیوگرافی و خصوصیات اخلاقی مرتضی پاشایی از زبان خودش + عکس پدر و مادرش
تفاوت حافظه موسیقیدانان و مردم عادی