مسافرت برای اکثر مردم فرصتی است برای استراحت و آرامش و نیز داشتن تجربه های جدید و هیجان انگیز. برای برخی افراد سفر کردن فرصتی است برای خودکشی کردن با تماشایی ترین راه ممکن...
مسافرت برای اکثر مردم فرصتی است برای استراحت و آرامش و نیز داشتن تجربه های جدید و هیجان انگیز. برای برخی افراد سفر کردن فرصتی است برای خودکشی کردن با تماشایی ترین راه ممکن...


دوچرخه سواری در خطرناک ترین جاده جهان
دوچرخه سواری یکی از ساده ترین ورزش هاست، و همچنین دوچرخه سواری در مسافرت و تعطیلات بهتان این فرصت را می دهد که از مناظر زیبا لذت ببرید. دوچرخه سواری فعالیتی است که از  سوی مجله AARP برای 50 امین سالگرد ازدواجتان ترویج شده است. اما اگر برای دوچرخه سواری به بولیویا بروید احتمالا زنده نخواهید مانند تا 51 امین سالگرد ازدوجتان را ببینید.




 
با این حال هنوز می توانید دو قبر نزدیک یکدیگر انتخاب کنید!!
دلیلش این است که سفرهای توریستی که با دوچرخه سواری در طبیعت همراه است در یکی از خطرناک ترین جاده های جهان به نام جاده Yungas است. جاده Yungas آنقدر خطرناک است ک مردم محلی قبل از رفتن به این جاده دعا می خوانند. این جاده در کشوری است که انواع مواد مخدر و قاچاقچیان مواد مخدر در آن هستند، برای اینکه به یک فروشگاه یا سوپر برسید فقط باید از 6 ایست بازرسی رد بشوید، اما این جاده هنوز مردم اینجا را می ترساند.

بااینحال افرادی هستند که خطرات کوهنوردی در جاه با سرعت 40 مایل بر ساعت را می پذیرند تا  مناظر جادویی زیر پایشان را از ارتفاع 50 متری و همینطور قبرها و مقبره های کسانی که در این جاده مرده اند را نگاه کنند.



کوهنوردی در Huashan چین
در چین 5 کوه وجود دارند که با یکدیگر شکل یک گل را درست می کنند. این کوه ها ترسناک ترین کوه ها هستند که بلندترینشان هم کوه Huashan است که یکی از مقدس ترین سرزمین ها در آیین تائوئیسم است. کوه Huashan همچنین یک منطقه مشهور برای پیاده روی است که صدها نفر هر روزه از آنجا بازدید می کنند.
حقیقت این است که این منطقه مقدس برای مسافران خیلی مناسب است، به خاطر اینکه در یک حادثه احتمالا باورنکردنی که آنها را می کشد، آنها می توانند پول و مراسم تدفین نداشته باشند، چونکه پیاده روی کردن در راه های کوه Huashan مثل پیاده روی کردن در جاده مرگ می باشد.





 اینجا یک مکان عادی برای کسانی است که درجستجوی خطر کردن هستند و این کوه یکی از مشهورترین و خطرناک ترین جاذبه های توریستی  سراسر جهان برای کوهنوردی و پیاده روی دسته جمعی است. این عنوان به این دلیل به این کوه داده شده که کوهنوردی در ارتفاع 7000 فوتی است و تنها چیزی که شما را از سقوط حفظ می کند تخته های شل و زنجیرهای زنگ زده است که مثل کاردستی های بچه های مدرسه دبیرستان درست شده.

این حقیقت که گفته شده سالانه صد نفر در این کوه می میرند احتمالا تعدادش خیلی بیشتر باشد. چون چین زیاد طرفدار آزادی نیست و امار و آرقامش را سانسور می کند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: ileev.com

مطالب جالب دیگر:
عکس یادگاری آنجلینا جولی با یک دختر محجبه در فرش قرمز! + عکس
هانیه توسلی بخاطر توهین هواداران مرتضی پاشایی صفحه شخصی اش را بست + متن خداحافظی
مسابقه ملکه زیبایی زنان محجبه!! + عکس
خوراکی هایی که باعث می شوند آلودگی هوا ما را از بین نبرد!!
کارتون روز: گرداب آلودگی هوای تهران!