رشد نوزادان در سنین پایین با سرعت بالایی انجام می شود به طوری که اگر یک نوزاد را برای مدت دو یا سه هفته نبینید حتما پس از این مدت با شگفتی روبرو خواهید شد اما اگر این رشد سریع همراه...
رشد نوزادان در سنین پایین با سرعت بالایی انجام می شود به طوری که اگر یک نوزاد را برای مدت دو یا سه هفته نبینید حتما پس از این مدت با شگفتی روبرو خواهید شد اما اگر این رشد سریع همراه یک بیماری شود همه چیز از کنترل خارج خواهد شد.
"ایندیاگو نواکوسکی" دختر بچه 10 ماهه ای است که اگر سن واقعی او را ندانید حتما با یک بچه 5 یا 6 ساله اشتباه خواهید گرفت. این کودک تنها 10 ماه است به روی زمین آمده اما به خاطر یک بیماری نادر سرعت رشد باورنکردنی دارد.



او در سن 10 ماهگی نزدیک به 25 کیلوگرم وزن دارد و قد و بدنش بسیار بزرگتر از حد عادی شده است به همین دلیل مشکلاتی از جمله تنفس سخت، مشکلات حرکتی و ... برای وی به وجود آمده و پزشکان هشدار داده اند که در صورت افزایش بیماری او در آینده قادر به انجام کاری نخواهد بود.

ایندیاگو از 4 ماهگی دچار این بیماری شد و برای اولین بار وزنش با سرعت بالایی بیشتر شد تا اینکه پزشکان بیماری را در بدن وی تشخیص دادند که درمان خاصی برای آن یافت نشده است.
این بیماری و اخلاقیت بچگانه او باعث شده است همیشه در اغوش مادرش باشد و همین مشکل کمر درد و جا به جا شدن مهره های کمر مادرش را نیز در پی داشته است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
صحبت های رضا شفیعی جم درمورد جدایی از همسرش بعد از 6ماه زندگی مشترک!!
یک دختر شیرازی در مراسم دختر شایسته و محجبه!! + عکس
حضور خواننده رپ زیرزمینی در مراسم مرتضی پاشایی با یک بادیگارد ترسناک!! + عکس
واقعا جرات دارید این ترن هوایی را سوارشید؟ + عکس
عکس های دیدنی و هوایی از دوبی