مجری مشهور انگلیسی پس از 6 سال از حمله اسیدپاشی به انزوای خود پایان داد...
مجری مشهور انگلیسی پس از 6 سال از حمله اسیدپاشی به انزوای خود پایان داد.
"کیت الیزابت پیپر" مجری تلویزیونی یکی از شبکه‌های برنامه‌های پخش زنده در 6 مارس 2008 در پورکشایر انگلستان از جانب نامزدش سابقش مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفت و بینایی چشم چپ خود را از دست داد.
تلاشهای "کیت" برای بازیابی چهره خود چندان نتیجه بخش نبود و این موضوع وی را بیش از پیش در مسیر انزوا و تنهایی قرار می‌داد.
شب گذشته "کیت" با انتشار تصاویری از یک میز شام خانگی در صفحه توییتر و اینستاگرام خود هواداران و همکاران سابق خود را با خبر ازدواجش متحیر و شگفت‌زده کرد.



"دنی لینچ" نامزد سابقش "کیت" را به دلیل جدا شدن و پایان دادن به نامزدی کوتاهشان پس از ضرب و شتم و تعرض جنسی مورد حمله با اسید قرار داد.
وی با انتشار تصاویری از فرزند خود به همراه نامزد جدیدش "جیمز" ، پیمان ازدواج بستند.
"کیت" با اظهار تاسف از آنچه در گذشته اتفاق افتاده بود در برنامه تلویزیونی صبح امروز گفت: خوشحال هستم که "جیمز" در مسیر زندگی من قرار گرفت و حمایتهای وی منجر به بازگشت روحیه و میل به زندگی در من شد.



همچنین "کیت" در پایان این برنامه زنده از حکم اعلام شده که 12 سال زندان برای "دنی لینچ" مدنظر گرفته شد اظهار تاسف کرد و گفت: "لینچ" باید تمام عمر خود را در زندان سپری کند و این کمترین حکمی است که برای وی در نظر گرفته شده است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
عشق عجیب دختر 21ساله به مرد 100سانتی متری!! + عکس
عکس های جدید رضا صادقی در کنار همسر و فرزندش
مشکلی که برای چشم پریناز ایزدیار بوجود آمده است! + عکس
باور می کنید این مرد یک مدل حرفه ایست؟! + عکس
عکس هایی جالب از اسب درمانی کودکان بیمار!!