با کلمه گاوبازی یا گاوچرانی آشنا هستید و می دانید که یک رسم یا ورزش خاصی است که در کشورهای لاتین طرفدار دارد. در این مسابقات انسان ها با گاو مبارزه می کنند و در نهایت آن را می کشند...
با کلمه گاوبازی یا گاوچرانی آشنا هستید و می دانید که یک رسم یا ورزش خاصی است که در کشورهای لاتین طرفدار دارد. در این مسابقات انسان ها با گاو مبارزه می کنند و در نهایت آن را می کشند.
در حالی که گاوبازی در مکزیک و اسپانیا به شکل های سنتی انجام می شود، کاستاریکایی ها یک شیوه عجیب آن را می پسندند که عملا گاو ها در حال "انسان بازی" هستند. در این مسابقات این گاو است که همه را می کشد.





در این مسابقه که در اصل جشن پایان سال است کشاورزان گاو های خشمگین خود را به میدان مبارزه آورده و برای جنگیدن رها می کنند. افرادی که دوست دارند با گاو مبارزه کنند باید به وسط میدان رفته و از دست آن خودشان را نجات دهند.
در این جشن یک قانون وجود دارد، گاو می تواند به همه آسیب برساند و حتی انسان ها را بکشد ولی هیچکس اجازه ندارد ذره ای به گاو آسیب وارد کند و تنها راه مبارزه فرار برای نجات جان است. مردم کاستاریکا این جشن را بسیار دوست دارند و آن را یک روز شاد می دانند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
ساخت رباتی با بیشترین شباهت به یک زن + عکس
3 عکس جدید آنا نعمتی در اتاق گریم
3 عکس جالب از نوزادی و کودکی و نوجوانی بهرام رادان
عکس های دیدنی از سفر آنجلینا جولی به رم و دیدار با پاپ
2 عکس جدید بهنوش بختیاری در سفر به همدان