کیم ایل سونگ، رهبر انقلاب کره شمالی، برای اینکه 100 سال عمر کند، راه‌های عجیبی داشته...
کیم ایل سونگ، رهبر انقلاب کره شمالی، برای اینکه 100 سال عمر کند، راه‌های عجیبی داشته.
دکتر سابق «کیم ایل سونگ» می‌گوید، خونی که از جوان‌های 20 و چندساله گرفته‌شده بود، به رهبر کره شمالی تزریق می‌شد و هم‌چنین او ساعت‌ها بازی بچه‌ها را تماشا می‌کرده تا عمرش طولانی شود.
البته تلاش‌های کیم ایل سونگ زیاد مفید نبود و او به 100 سالگی نرسید و در 1994 و 2 سال بعد از پناهنده شدن دکترش به کره جنوبی، در 84 سالگی درگذشت.


حالا این شایعه وجود دارد که نوه او –رهبر کنونی کره شمالی- در چین تحت عمل جراحی چاقی قرارگرفته و معده‌اش را کوچک کرده‌اند تا با اعتیادش به «پنیر امنتال» مبارزه کند.
خانم کیم سو یئون، پزشک کیم ایل سونگ، به «سی ان ان» گفت، مشکلات جسمی اولین رهبر کره شمالی ممکن است به نوه‌اش هم رسیده باشد. طبق ادعای او، کیم ایل سونگ و پسرش کیم جونگ ایل –که هر 2، رهبران درگذشته کره شمالی هستند- دیابت، مشکل قلبی و استرس داشتند و ممکن است این عوارض به کیم جونگ اون، رهبر فعلی هم انتقال پیدا کرده باشد.


خانم یئون هم چنین ادعا می‌کند، کیم آمپول‌های هورمونی می‌زند تا بیش‌تر شبیه پدربزرگش باشد که در کره مورداحترام است.
خانم یئون قبل از فرار به کره جنوبی، 10 سال رییس بخش تحقیق مرکز «طول عمر» بود. بعد از اینکه مرکز به این نتیجه رسید که خوشحالی باعث سلامت می‌شود، کیم بزرگ می‌نشست و کارهای بامزه بچه‌ها را نگاه می‌کرد تا باعث خنده‌اش شوند: «او می‌خواست تا جایی که می‌تواند حکومت کند...»


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: salamaneh.com

مطالب جالب دیگر:
قصر متحرکی که ماریا کری خریده است!! + عکس
زیباترین خانم سوپراستار هم عملی از آب در آمد! + عکس
دخترهایی که بین 10 تا 15 سال سن دارند و مادر شده اند + عکس
عکس های دیدنی از جنگ شیر ماده گرسنه با اسب آبی تنها
عکس جدید رضا رویگری در کنار همسرش