تایوان چند وقتی می شود که به کشوری با خبرهای عحیب تبدیل شده است. این بار نیز برای دومین بار یک مرد پس از انجام بازی آنلاین به مدت طولانی جان خودش را از دست داد که به گفته...
تایوان چند وقتی می شود که به کشوری با خبرهای عحیب تبدیل شده است. این بار نیز برای دومین بار یک مرد پس از انجام بازی آنلاین به مدت طولانی جان خودش را از دست داد که به گفته متخصصین نوعی خودکشی است.

چند وقت پیش در یک کافی نت مردی پیدا شد که روی کیبورد خوابیده بود ولی پس از چند ساعت صاحب کافی نت متوجه شد که وی اصلا حرکتی ندارد و احتمالا جانش را از دست داده است. تحقیقات نشان داد که وی برای مدت سه روز مداوم در حال بازی رایانه ای بوده است.

این مرد 32 ساله که تنها نام خانوادگی (هزا) عنوان شده است در یک سری مسابقات آنلاین گیر کرده بود و باید تمام مراحل را به پایان می رساند. همین باعث شد تا اختلالات مختلفی در سیستم بدنی اش رخ داده و جانش را از دست بدهد.
این دومین بار است که چنین اتفاقی در این کشور رخ می دهد. سال گذشته یک نوجوان پس از 5 روز بازی مداوم در یک کافی نت جانش را از دست داد. روانشناسان این چنین اختلالی را در افراد به خودکشی ربط می دهند و آن ها را افرادی می دانند که در زندگی چیزی جز بازی ندارند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
ساخت رباتی با بیشترین شباهت به یک زن + عکس
3 عکس جدید آنا نعمتی در اتاق گریم
3 عکس جالب از نوزادی و کودکی و نوجوانی بهرام رادان
2 عکس جدید بهنوش بختیاری در سفر به همدان
چه‌کار کنیم تا رؤیاهای شبانه‌مان را به خاطر بسپاریم؟!