"کاترینا بلیک" خانمی 68 ساله است که این روزها شور جوانی بسیاری دارد و پا به پای سربازهای دیگر مشغول فراگرفتن آموزش های نظامی است که در ارتش آموزش داده می شود. او می خواهد...
"کاترینا بلیک" خانمی 68 ساله است که این روزها شور جوانی بسیاری دارد و پا به پای سربازهای دیگر مشغول فراگرفتن آموزش های نظامی است که در ارتش آموزش داده می شود. او می خواهد به یک جنگاور واقعی و همه فن حریف تبدیل شود.
این خانم اهل اوکراین چند درجه از آموزش های نظامی از زندگی در شرایط سخت، تیراندازی با انواع سلاح ها را نیز گذرانده است. در ارتش به او لقب "مجازات گر" داده اند چرا که وی همیشه از دفاع از کشور و مجازات دشمنان صحبت می کند.



انرژی و شادابی وی در طول تمرین ها به قدری زیاد است که جوانان گروه که تقریبا 40 سال از وی کوچکتر هستند نیز علاقمند به فراگرفتن این آموزش ها می شوند. او قصد دارد در جبهه های شرق اوکراین در وضعیت آماده باش باشد و از کشورش دفاع کند.
این خانم که نمونه وی در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه های غرب ایران نیز بی شمار بوده اند بزرگترین هدفش را از حضور در این آموزش ها تحریک جوانان برای دفاع از سرزمین و حفظ استقلال کشور اعلام کرده است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
مدرسه ای که پوست بچه ها را برای کنکور می کند! + عکس
آیا لئوناردو دی کاپریو و ریحانا ازدواج می کنند!!؟ + عکس
انتشار عکس بدون آرایش سمانه پاکدل توسط خودش
دلنوشته و عکس عماد طالب زاده به مناست دومین سالگرد ازدواجش
لیلا بلوکات با چادر در مشهد مقدس + عکس