برای خرید خودرو همیشه استفاده از پول نقد و البته درشت می تواند بهتر از خرید چکی و روش های دیگر باشد اما گاهی اتفاقات عجیب و نادری هم رخ می دهد که همه سیستم خرید را بر هم می زند و می تواند افراد...
برای خرید خودرو همیشه استفاده از پول نقد و البته درشت می تواند بهتر از خرید چکی و روش های دیگر باشد اما گاهی اتفاقات عجیب و نادری هم رخ می دهد که همه سیستم خرید را بر هم می زند و می تواند افراد زیادی را درگیر خود کند.
یک مرد چینی در منطقه "هب بی" روش بسیار غیر معمولی را برای دادن هزینه خودرو خریداری کرده اش انتخاب کرد و تمام پول خودرو را به صورت ریزترین سکه های موجود در بازار پرداخت نمود.





فروشنده این خودرو در مورد نحوه پرداحت گفته است:" این مرد قبل از امضای قرارداد گفته بود که ممکن است نحوه پرداخت پولش کمی عجیب باشد و ما را به دردسر بیاندازد اما ما توجهی به این موضوع نکردیم"
این مرد تمام هزینه 5500 پوندی خودرو که معادل 27‌ میلیون تومان است به صورت سکه پرداخت نمود. تمام سکه ها درون 4 کیسه مختلف قرار داشته است و وزن آن ها به 150 کیلوگرم می رسد. 8 نفر به طور مداوم توانستند پس از یک روز تلاش تمام پول را بشمارند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
2 عکس جدید الناز حبیبی در کنار دوستانش
ماجرای دختری که زیبای خفته است!! + عکس
عکس های جالب از حمله دیدنی از دو ماده شیر به شیر نر غریبه!!
گوشی جدید ال جی با دوربین 16 مگاپیکسلی + عکس
کارتون روز: کارشناسان اقتصادی: بازار سرمایه به کف خود رسیده است!