زمانی که "ماسون وارتمن" از کار خوبش در وال استریت استعفا داد تا به فروش پیتزاهای یک دلاری مشغول شود بسیاری فکر می کردند که او دیوانه شده است و قصد دارد دنیای خود را با این کار خراب کند اما وی فکر دیگری داشت...
زمانی که "ماسون وارتمن" از کار خوبش در وال استریت استعفا داد تا به فروش پیتزاهای یک دلاری مشغول شود بسیاری فکر می کردند که او دیوانه شده است و قصد دارد دنیای خود را با این کار خراب کند اما وی فکر دیگری داشت.

این جوان 27 ساله تصمیم گرفت تا به روشی بی نظیر برای آخرت خود یک زندگی خوب را بسازد. او در طول یک سال گذشته بیش از 8500 تیکه پیتزای رایگان به بی خانمان ها داده است تا از گرسنگی جانشان را از دست ندهند.



او که مغازه اش در یک منطقه فقیرنشین بنا شده است همیشه به بی خانمان ها پیتزای رایگان می داد تا اینکه روزی مردی درخواست کرد پول پیتزای اولین فقیری که از در وارد شود را بدهد و "ماسون" تصمیم گرفت تا به افتخار این مرد یادداشتی را روی دیوار بچسباند.

این خبر در شهر پخش شد و هزاران نفر به این مغازه آمدند تا برای فقیران غذا بخرند. حالا دیوارهای این مغازه پر از نوشته های جالب شده است و روزانه 30 تا 40 بی خانمان می توانند از گرسنگی نجات پیدا کنند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
تولد نوزاد بدون چشم در آمریکا!! + عکس
مردی که ماشین 27میلیونی را با 4 کیسه سکه خرید!! + عکس
پیشبینی مرگ بیمار برای آنکه خرج های گرانقیمت و بیهوده انجام ندهد!!
کارتون روز: کارگذاشتن دوربین مدار بسته در برخی مدارس!
فال روز (7 بهمن - 27 ژانویه)