... او می‌‌گوید: «احساس كردم یك بازنده‌ام و سردرگم شده بودم ولی حالا كه فكر می‌‌كنم، می‌‌بینم این موضوع عجیب نیست و خیلی‌ها از اینكه...

یك دختر چینی بیش از 1200 مایل را با دوچرخه پیمود تا همسر مناسبی برای خود پیدا كند.

«وی جیامینگ» 25 ساله یك ماه پیش، از شهر «گوانگ ژو» در جنوب چین برای جمع‌آوری اعانه با دوچرخه به راه افتاد و امیدوار بود با این كار مشهور شود و بدین ترتیب بتواند همسر مناسبی برای خود پیدا كند. او می‌‌گوید: «در جامعه ما كه همه گرفتار شغل خود هستند، پیدا كردن همسر خوب و ایده‌آل كار سختی است من هم گرفتار كارهایم هستم و همه عمر خود را صرف درس خواندن و قبول شدن در مراحل مختلف تحصیلی كرده‌ام.»

خانم وی از ماه اكتبر شغل خود را كه مشاوره مالیاتی بود، رها كرد تا برای این سفر تحت تعلیم قرار بگیرد. او می‌‌خواست با این اقدام از سراسر چین كمك‌های مالی برای كمك به زنان بی‌خانمان جمع‌آوری كند. او انتظار داشت وقتی در انتهای سفر به شانگهای می‌‌رسد، حداقل سی جوان ایده‌آل برای ازدواج به استقبال او بیایند ولی متاسفانه تنها دو نفر به دیدن او رفتند.

او می‌‌گوید: «احساس كردم یك بازنده‌ام و سردرگم شده بودم ولی حالا كه فكر می‌‌كنم، می‌‌بینم این موضوع عجیب نیست و خیلی‌ها از اینكه در میان جمع از كسی خواستگاری كنند، معذب هستند».

وی، پیش از این در وب‌سایت شخصی خود این اطلاعیه را اعلام كرده بود و به گفته خودش بیش از هزار نفر در محل مقرر حاضر شدند. شرایط شوهر آینده خانم وی به این صورت اعلام شده بود: «حقوق ماهیانه بیشتر از 1500 یورو، داشتن یك یا چند آپارتمان و دست كم 165 سانتی‌متر قد».
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: bazyab.ir
 
مطالب جالب دیگر:
"بالاترين" هک شد!
معشوقه‌های هالیوودی شاه! (+عکس)
تصاویر و اطلاعاتی بسیار جالب درمورد قدرت خداوند!
هو مو هو مو نو کو نو کو آ پو آ چیست؟(+عکس)
خواننده‌ای که با لباسی از کاهو آمد!! (+عکس)