این زن اعلام كرد كه در همان سال باردار شده است و از این نگران بوده كه همسر سالمندش كه یكی از اعضای خاندان سلطنتی عربستان است به...
 
یكی از زنان خاندان آل سعود در پی ارتباط نامشروع با یك مرد انگلیسی و بیم از تبعات سنگین آن، با درخواست از دادگاه انگلیس، از این كشور پناهندگی سیاسی دریافت ‌كرد.
به گزارش روزنامه انگلیسی "ایندیپندنت "، یك شاهزاده زن سعودی كه در پی ارتباط با یك مرد انگلیسی فرزند نامشروعی را به دنیا آورده است، از بیم مجازات سنگین پس از بازگشت به كشورش، از انگلیس پناهندگی سیاسی دریافت كرد.
این زن جوان كه از اعضای یكی از خاندان‌های ثروتمند آل سعود است اعلام كرده در جریان سفر خود به لندن با دوست انگلیسی‌ خود كه غیر مسلمان بوده دیدار و با وی ارتباط برقرار كرده است.
این زن اعلام كرد كه در همان سال باردار شده است و از این نگران بوده كه همسر سالمندش كه یكی از اعضای خاندان سلطنتی عربستان است به رفتارش ظنین شود.
بنا بر این گزارش، این زن، همسر سعودی‌ خود را متقاعد كرد تا به وی اجازه دهد بار دیگر به انگلستان برود. وی قصد داشت تا فرزندش را به صورت پنهانی در انگلیس به دنیا بیاورد. این زن كه نامش اعلام نشده به دلیل مجازات شدید از بازگشت به عربستان بیمناك است. وی دادگاه انگلیس را متقاعد كرد در صورتی كه به كشورش بازگردد طبق قوانین شریعت به مجازات شدیدی محكوم می‌شود.
از زمانی كه این زن از عربستان سعودی گریخته است خانواده وی و همسرش ارتباط با وی را قطع كرده‌اند. دادگاه پناهندگی سیاسی و مهاجرت انگلیس نیز بعد از درخواست این زن به وی پناهندگی سیاسی اعطا كرد كه البته وزارت كشور انگلیس روز گذشته از بحث در این خصوص امتناع كرد.
هفته گذشته از پلیس مذهبی عربستان سعودی به دلیل كشته شدن دو خواهر بشدت انتقاد شد. بعد از آنكه پلیس این دو خواهر را با مردانی كه با آنها خویشاوند نبودند، دستگیر كردند، برادران این دو دختر، خواهرانشان را به قتل رساندند.
جامعه حمایت از حقوق زنان در عربستان سعودی اعلام كرد كه پلیس مذهبی عربستان با دستگیری این دو خواهر 19 و 21 ساله باعث كشته شدن آنها شده است.
هنگامی كه این دو دختر از بازداشتگاه زنان در ریاض در پنجم جولای آزاد شدند برادرانشان در جلوی دیدگان پدرشان آنها را با گلوله كشتند.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: fardanews.com
 
مطالب جالب دیگر:
40کار مفید که در کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توانید انجام دهید!
بازی جذاب رالی - برای کلیه گوشی‌ها
مرد 87سانتی متری شهروند افتخاری نپال!!
تحقیقات نشان داد: عشق کافی هست یا نیست؟!
عکس جالبی از نخست وزیر ژاپن!! (طنز)
روح مایکل جکسون در خانه‌اش دیده شد!! (+دانلود فیلم)