شما همیشه این داستان‌های عجیب را در مجلات و روزنامه‌ها می‌خوانید، اما فکر می‌کنید این رویدادها ممکن است چندان واقعیت نداشته باشند .اما من هیچ گاه باور نمی‌کردم چیزی شبیه به این رویدادها برای خود من اتفاق بیفتد...

یک زن انگلیسی فقط سه ساعت بعد از آن‌که متوجه شد باردار است، فرزند خود را به دنیا آورد.
بلیندا ویت 21 ساله در طول 9 ماه گذشته چندین بار به بیمارستان مراجعه کرده بود و پزشکان به او اعلام کرده بودند او مبتلا به نوع بسیار شدیدی از سندروم تندمزاجی شکمی است.اما در حقیقت او در طول این مدت باردار بوده است.
خانم وایت در این باره گفت: شما همیشه این داستان‌های عجیب را در مجلات و روزنامه‌ها می‌خوانید، اما فکر می‌کنید این رویدادها ممکن است چندان واقعیت نداشته باشند .اما من هیچ گاه باور نمی‌کردم چیزی شبیه به این رویدادها برای خود من اتفاق بیفتد.
 
 
او گفت: من در طول چند ماه گذشته احساس بیماری می‌کردم و وضعیت عمومی سلامتم چندان رضایت بخش نبود. من همیشه فکر می‌کردم چیزی در درون بدن من حرکت می‌کند و این احساس با گذشت ماه‌ها بیش‌تر می‌شد.اما من هیچ گاه تصور نمی‌کردم که باردار باشم و این موضوع نیز هیچ گاه به ذهن پزشکان خطور نکرد.
خانم وایت تا کنون چند بار به بیمارستان مراجعه کرده بود، اما پزشکان به او گفتند او احتمالا از سندروم تندمزاجی شکمی رنج می‌برد.
 

در روز کریسمس او دچار تورم در ناحیه دست و پا شد و بعد از مراجعه به بیمارستان، پزشکان به او گفتند شاید او مبتلا به آلرژی یا نقرس شده باشد.
در روز ششم فوریه و یک روز قبل از تولد فرزندش خانم وایت به دلیل احساس درد در سراسر بدنش به بیمارستان مراجعه کرد.
بالاخره پزشکان در ساعت 10 شب متوجه شدند این زن باردار است و چند ساعت بعد فرزند این زن به دنیا آمد.
خانم وایت در این باره گفت: من واقعا شوکه شده بودم و نمی‌توانستم آن‌چه را که برای من اتفاق می‌افتاد باور کنم. هیچ کس این واقعه را باور نمی‌کند و آن را غیر ممکن می‌داند.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir
 
مطالب جالب دیگر:
زنی که خجالت می‌کشید به خانه شوهر برود!!
تصاویر جشن تولد جنیفر لوپز!
عجیب ترین دختری که تاحالا دیده‌اید!! (+عکس)
ازدواج یک مرد با جنازه دختر 21ساله‌ای که هشت روز پیش مرده است!! (+عکس)
جنین 2 سر در حاشیه خیابانی در تهران پیدا شد
عکس‌های نیکول کیدمن در مراسم انتخاب بهترین طراح!!
جزئیات اولین موبایل لمسی و متفاوت ایرانی! (+عکس)