در تبلیع این محصول آمده است: "این دوربین را از طرف بیرون بر روی دوربین چشمی‌درب نشانه بروید می‌توانید محیط پشت درب را به راحتی و با شفافیت بالا ببینید...
 
در حالی که مسوولان ناظر بر فعالیت های اینترنتی ، توجه عمده خود را معطوف بر سایت های خبری کرده اند ، برخی فروشگاه های اینترنتی ، با عرضه محصولات جدیدی که عمدتاً هم چینی هستند ، امنیت خانواده ها را به طور جدی نشانه رفته اند.
اخیراً برخی فروشگاه ها ، دوربین کوچکی به نام "  دوربین برعکس کننده چشمی‌در " ارائه کرده اند که با آن می‌توان داخل خانه های مردم را دید زد!
در تبلیع این محصول آمده است: "این دوربین را از طرف بیرون بر روی دوربین چشمی‌درب نشانه بروید می‌توانید محیط پشت درب را به راحتی و با شفافیت بالا ببینید."
این فروشگاه ها برای این که کار غیر اخلاقی خود در عرضه این دوربین را توجیه کنند در ادامه تبلیغ شان می‌نویسند: "با این ابزار شما می‌توانید قبل از ورود به منزل خود داخل منزل  را بدون اینکه کسی متوجه حضور شما شود مخفیانه و به راحتی مشاهده کرده و از اتفاقات با خبر شوید تا بتوانید سورپرایزهای خوبی برای اهل خانواده خود بوجود آورید.این وسیله بهترین ابزار شوخی و در اعیاد و جشنهای بزرگ برای خود و اطرافیان خود بهترین سوژه خنده می‌باشد .
مخصوص مدیران شرکت و مسولینی که بطور مستقیم با کارمندان در ارتباط می‌باشند می‌توانند قبل از ورود به محل کار اوضاع دفتر کار خود را چک کرده و سپس وارد دفتر کار شوند." (!)
 
http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/8/20/155899_798.jpg
 
با توجه به این که بسیاری از خانه ها ، به ویژه آپارتمان ها دارای "چشمی‌در" هستند که برای دیدن بیرون خانه به کار می‌آید ، عرضه این محصول می‌تواند زمینه ساز بسیاری از سوء استفاده های غیر اخلاقی باشد و به این ترتیب مردم در درون خانه هایشان هم از گزند افراد بی اخلاق، مصون نخواهند ماند.
جا دارد مسوولان که این قدر برای امنیت اخلاقی جامعه تلاش می‌کنند و گشت امنیت اخلاقی در خیابان ها به راه می‌اندازند ، گشتی هم در فضای این قبیل فروشگاه های افراد سود جو و بی اخلاق داشته باشند و بساط این قبیل مسائل را برچینند ، زیرا این گونه که پیش می‌رود ، از این پس مردم درون خانه های خودشان هم امنیت نخواهند داشت.
همچنین به شهروندان نیز پیشنهاد می‌شود از این پس ، چشمی‌در ورودی خانه هایشان را از داخل بپوشانند و هر گاه نیاز بود ، حفاظ آن را کنار بزنند.
به هزار تأسف باید گفت که اخلاق در جامعه ما به سرعتی هر چه تمام در حال سقوط است ؛ از انتشار فیلم های خصوصی افراد و گسترش آن در سایت ها و موبایل ها گرفته تا دوربین هایی که قرار است به شهروندان عزیز امکان بدهد خانه های همدیگر را دید بزنند!
واقعاً به کجا داریم می‌رویم؟!
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: asriran.com
 
مطالب جالب دیگر:
عکس ناراحت کننده: شما را به جان هر کسی که دوست دارید در را باز کنید!
راهی برای اینکه بفهمیم کم خونی داریم؟!
سیب زمینی سرخ کرده بنفش رنگ دیده بودید؟! اینجا ببینید!!
بهترین کشورهای جهان برای زندگی کجا هستند؟
دختر پلیسی که دل شیر دارد!! ( + عکس )
مانکن 28ساله جزئیات ارتباط نامشروع با برلسکونی را افشا کرد!! ( + عکس )
دستگیری بازیگر زن مشهور به همراه یک فوبتبالیست در پارتی شبانه لواسان!!