نیسان امسال با طرحی بسیار جالب وارد نمایشگاه شد و توانست نظر بسیاری را به سمت خود جلب کند. طرح نیسان در قسمت کانسپت ها خودروی "گلایدر تیز" نام داشت...
نمایشگاه خو دروی توکیو یکی از نقاطی است که طرح های عجیب و انقلابی از برای اولین بار آنجا معرفی می شود. این نمایشگاه هر ساله خودروسازان بزرگ را به خود جذب می کند.
نیسان امسال با طرحی بسیار جالب وارد نمایشگاه شد و توانست نظر بسیاری را به سمت خود جلب کند. طرح نیسان در قسمت کانسپت ها خودروی "گلایدر تیز" نام داشت.



به گفته مسئول نیسان این طرح انقلابی در خودروسازی این شر کت محسوب می شود و آن ها قصد دارند با کمک این خودرو از شر طرح های قدیمی و ثابت خلاص شوند.
"گلایدر تیز" با موتور الکتریکی کار می کند و بدنه آن بسیار سبک است همچنین به واسطه شیشه هایی که دورش قرار دارد به گلایدر شهرت دارد. از طرفی شکل بدنه به مانند هواپیماهای جنگنده هستند و به آن ها برنده یا تیز گفته می شود.



یک از نکات بسیار جالب برای این خودرو سه نفره بودن آن است. طراحی داخلی خودرو به گونه ای است که راننده به مانند خلبان ها درون کابین قرار می گیرد و تنها خودش به فرمان مسلط است و دو سرنشین دیگر باید پشت او بنشینند. نیسان در مورد این طرح اطلاعات زیادی را فاش نکرده است.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
پرندگان واقعی شبیه به پرندگان انگری برد!! + عکس
طراحی زنان مدل زیبا به کمک برگ درختان!! + 6 عکس
سوپر ماشین جدید لامبورگینی به بازار می آید! + عکس
شاهزاده خانم قجری, اولین تاکسی دار زن ایران! + عکس