حتما تا به حال برای شما اتفاق افتاده است که در خواب خودرویی خاص را دیده باشید که نمونه واقعی ان در دنیای واقعی وجود ندارد و تنها خودرویی است که از ضمیر ناخودآگاه شما ساخته شده است...
حتما تا به حال برای شما اتفاق افتاده است که در خواب خودرویی خاص را دیده باشید که نمونه واقعی ان در دنیای واقعی وجود ندارد و تنها خودرویی است که از ضمیر ناخودآگاه شما ساخته شده است.
طراحان بزرگ و خودروسازان شاید بیش از افراد دیگر از این خواب های عجیب می بینند و البته برخی این خواب ها را قصد دارند در دنیا واقعی نیز به ساخته و در دست انسان های دیگر قرار دهند. نتیجه آن نیز کاملا مشخص است زیرا خودروهایی ساخته می شود که بسیار عجیب و غریب هستند.



"لنا ناب" یک طراح مرسدس بنز است که چندی پیش طرحی بسیار عجیب را رونمایی کرد. این طراح جوان خودرویی کشیده است که به گفته خودش از دل رویاها و خواب هایش بیرون آمده است و البته متوجه شدن این قضیه زیاد هم سخت نیست زیرا تنها کافی است به عکس های آن نگاه کنید.
این خودروی مرسدس به گفته طراحش از جنسی بسیار سبک ساخته شده است که شاید وزن کل خودرو را به کمتر از 500 کیلوگرم برساند. همچنین سبک ساخت و البته بدنه عجیبش کاملا مخصوص افرادی است که دوست دارند خودروهای شیک و گران سوار شوند.

این خودرو به صورت چهار نفره ساخته خواهد شد و سیستم حرکتی آن نیز با استفاده از مغناطیس است. این مورد باعث می شود تا خودرو روی هوا معلق بوده و حس شناوری به سرنشینان آن دست دهد. در مورد سال ساخت این خودرو 2025 ذکر شده است.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
عکس های دیدنی از کودکی بازیگر زن سرشناس هالیوودی!
جذاب ترین مادر و دخترهای چین!! + عکس
شغل هایی که شما را چاق می کنند کدام هستند؟!
عکس های بدون آرایش بازیگر هالیوودی اما تورمن!
زنی که روزی 4ساعت آرایش می کند تا شبیه...! + عکس