تاکنون مدلهای مختلفی از این خودروی گران قیمت وارد بازار ایران شده است که عمده قیمت آنها بین 650 میلیون تا 1 میلیارد و 100 میلیون تومان است...
طی سالهای اخیر و با افزایش تب ورود خودروهای لوکس غربی به کشور، پورشه سواران دارای برندی خاص در جامعه شده و با استفاده از جذابیت ها و قیمت خودروی خود، تلاش کردند نام این محصول گران قیت را تبدیل به نشانی از یک طبقه خاص مرفه در کشور کنند و فخر سوار شدن بر خودروی یک میلیاردی را ملموس تر بچشند و بچشانند.
تاکنون مدلهای مختلفی از این خودروی گران قیمت وارد بازار ایران شده است  که عمده قیمت آنها بین 650 میلیون تا 1 میلیارد و 100 میلیون تومان است.
وجود صدها خودروی پورشه در کشور حتی باعث تعجب جک استراو وزیر خارجه سابق انگلیس در سفر اخیرش به تهران نیز شد و وی با مقایسه این خودروها با کمبود دارو در کشور، از این موضوع تعجب کرده بود.



اما حالا تصاویری از جدیدترین خودروی پورشه در ایران منتشر شده است که نشان می دهد یکی از اهالی شهر اصفهان توانسته است مجوز ورود، ترخیص و حتی پلاک گذاری یک دستگاه خودروی پورشه 6 درب را که می توان آنرا از جمله خاص ترین خودروهای موجود در کشور دانست، بگیرد.
این پورشه خاص و شاسی بلند که شباهت بسیاری به پورشه های "کاین" موجود در داخل کشور دارد را می توان آخرین نمونه وارد شده از این اتومبیل لوکس به ایران دانست و در عین حال باید منتظر فعال شدن دیگر رقبای طبقه پورشه سواران به این رقابت جدید ماند.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: shahrkhabar.ir

مطالب جالب دیگر:
عکسی نادیده از کودکی هانیه توسلی و خواهرش!!
زن معلولی که یک جواهرساز حرفه ایست!! + عکس
تاثیر جالب عشق برروی طعم آب و شکلات!!
آدل خواننده سرشناس در شب مراسم گرمی کجا بود؟! + عکس
زن امریکایی 41ساله ای که عاشق پسر 25ساله شد و به هند آمد!! + عکس