رنو ساندرو هم از آن دست محصولاتی است که به مانند همین 207 بازار ایران ابتدا سر از بازار برزیل در آورده است. رنو یک خودرو هاچ بک بر اساس پلت فرم لوگان (بخوانید ال 90) برای عرضه...
رنو ساندرو هم از آن دست محصولاتی است که به مانند همین 207 بازار ایران ابتدا سر از بازار برزیل در آورده است. رنو یک خودرو هاچ بک بر اساس پلت فرم لوگان (بخوانید ال 90) برای عرضه در بازار برزیل و برای رقابت با سری 206 پژو به بازار عرضه کرده است.
چند وقتی نیز هست که صحبت از عرضه این خودرو در بازار ایران شنیده می شود. موتور 1.6 لیتری 8 سوپاپ برای بازار برزیل با قدرت 98 اسب بخار و یا 106 اسب بخار در نمونه بالاتر در دسترس است. چیزی شبیه به قدرت موتور 206.



بسته به تریم انتخابی، می توان از امکانات جدیدی چون سیستم تهویه اتوماتیک، سنسورهای پارک عقب، سیستم سرگرمی با نشان LG و سیستم ناوبری با پشتیبانی از اتصالات USB و بلوتوث، پنجره ها و آینه های برقی ، کروز کنترل، ترمز ABS، کیسه هوای جلو، سیستم EBD ، روکش چرم فرمان، قفل مرکزی و صندلیهای تاشوی عقب که ظرفیت بار را از 320 لیتر به 1196 لیتر افزایش می دهند، بهره جست.

به نظر می رسد که امکانات و تجهیزات، قدرت موتور و شاید تیپ ظاهری آن خیلی به پژو 206 شباهت دارد. باید دید که آیا رنو این بار هم برای رقابت با پژو قیمت کمتری روی آن در بازار ایران خواهد گذاشت یا خیر …



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: fifaday.ir


مطالب جالب دیگر:
عکسی از یک خطای دید
عکس مهناز افشار و همسرش؟!
عکس هایی از یک اتاق خواب جالب و متفاوت
چه عاملی باعث فر شدن مو می شود؟!
کارتون روز: بال و پر دادن شورای رقابت به افزایش قیمت خودرو!