در قرعه کشی آواژنگ شرکت کنید و برنده سفر به اروپا یا ۸ دستگاه کامپیوتر شوید
قرعه کشی آواژنگ بعد از اتمام زمان مسابقه انجام خواهد شد.

 با آواژنگ برنده سفر اروپا شوید

شرکت آواژنگ با همکاری گیگابایت اقدام به برگزاری یک مسابقه بزرگ کرده است. همه می‌توانند در این قرعه کشی شرکت کنند، چه مادربرد گیگابایت خریده باشید و چه نخریده‌ باشید می‌توانید در قرعه کشی آواژنگ شرکت کرده و یکی از ۹ برنده این قرعه کشی باشید.
 
برای شرکت در قرعه کشی وارد وب‌سایت www.mytrip.avajang.com شوید و نام و ایمیل خود را ثبت کنید. به همین سادگی اشتراک شما آغاز می شود و برای شرکت در قرعه کشی و برنده شدن جوایز ارزنده این مسابقه شانس خواهید داشت.
 
اما چند راه نیز برای اضافه کردن مجموع امتیازات و افزایش شانس در قرعه‌کشی وجود دارد. به این ترتیب که با لایک کردن صفحه فیس‌‌بوک و دنبال کردن صفحه توییتر آواژنگ می‌توانید 5 امتیاز کسب کنید. شرکت در نظرسنجی‌های موجود در صفحه مسابقه نیز یکی دیگر از این راه‌هاست که 5 امتیاز به همراه دارد.
 
 
مسابقات آواژنگ

اگر به تازگی یکی از مادربردهای گیگابایت را خریداری کرده‌اید، یا در آینده نزدیک قصد خرید یکی از آن‌ها را دارید، با ثبت شماره سریال مادربرد خود می‌توانید ۵۰ امتیاز دیگر نیز بدست آورید. اما بهترین راه برای افزایش نامحدود امتیازها به اشتراک گذاشتن این مسابقه با دوستانتان است. شما به محض ثبت ایمیل در مسابقه یک لینک اختصاصی دریافت خواهید کرد و می‌توانید آن را برای دوستان خود ایمیل کنید یا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. هر کاربری که با استفاده از لینک شما وارد مسابقه شود ۱۰ امتیاز به اندوخته‌های شما اضافه خواهد شد.
 
این مسابقه در راستای عرضه مادربردهای سری 9 گیگابایت، 9 جایزه بزرگ دارد. این جوایز عبارتند از 8 دستگاه کیس کامل کامپیوتر با تمامی تجهیزات داخلی که مجهز به مادربرد سری 9 گیگابایت شده‌اند و یک جایزه هیجان‌انگیز که سفر به اروپا است.

سفر به اروپا با آواژنگ
 
این مسابقه تا پایان تیر ماه 93 ادامه خواهد داشت. تیر ماه امسال علاوه بر دنبال کردن بازی های‌هیجان‌انگیز جام جهانی، به جمع آوری امتیاز در مسابقه بزرگ آواژنگ و یک سفر رویایی نیز فکر کنید.
 
برای شرکت در قرعه کشی به این صفحه www.mytrip.avajang.com مراجعه کنید.
 
 
گردآوری: گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع: mytrip.avajang.com