ناتوانی جنسی مردان را جدی بگیرید
احساس شرمساری در مورد مسایل جنسی، جان بسیاری از مردان مبتلا به این اختلالات را به خطر می اندازد.
تحقیقات پژوهشگران در آلمان نشان می دهد که ناتوانی جنسی مردان نشانه بسیار مهمی برای بیماری های قلبی- عروقی و حملات قلبی مرگ بار است.

برای انجام این مطالعه  1519 مرد مبتلا به بیماری های قلبی- عروقی مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج نشان داد خطر مرگ بر اثر حملات قلبی در مردانی که از ناتوانی جنسی رنج می برند، 2 برابر بیشتر از سایرین است. این گروه تحقیقاتی تاکید می کنند که مردان مبتلا به ناتوانی جنسی حتما باید برای بررسی اختلالات قلبی- عروقی تحت نظر متخصص قرار گیرند. این مراقبت ها موجب پیشگیری از بسیاری از موارد مرگ و میر در اثر حملات قلبی می شود. این متخصصان همچنین معتقدند که برای پیش بینی خطر بیماری های قلبی، پزشکان باید عملکرد جنسی بیماران میانسال مرد را نیز ارزیابی کنند.    

دانشمندان با انجام این تحقیقات متوجه شدند مردانی که به ناتوانی جنسی مبتلا هستند 2 برابر بیشتر از سایرین به حمله قلبی دچار می‌شوند، با احتمال 10 درصد بیشتر سکته مغزی می‌کنند و با احتمال 20 درصد بیشتر نسبت به سایر مردان ممکن است به دلیل نارسایی قلبی در بیمارستان بستری شوند.    

آنچه مانع بزرگی برای پیشگیری از حملات قلبی به شمار می رود، عدم بیان ناتوانی های جنسی بیمار به پزشک است. احساس شرمساری در مورد مسایل جنسی، جان بسیاری از مردان مبتلا به این اختلالات را به خطر می اندازد.

تهیه و ترجمه: گروه سلامت سیمرغ
www.seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ

مطالب پیشنهادی:
علائم مشکلات جنسی در مردان چیست؟
اختلالات شایع در زندگی جنسی مردان (1)
اختلالات شایع در زندگی جنسی مردان (2)
از اختلالات آلت جنسی مردانه چه می دانید؟
این عوامل تحریک جنسی مردان را کاهش می دهند