لاغر شدن برای زیبایی و به دست آوردن اندامی زیبا با روشی متناسب: با استفاده از روشی متعادل، مبارزه ای نه چندان سخت و نتیجه ای مطلوب خواهید داشت.
لاغر شدن برای زیبایی و به دست آوردن اندامی زیبا با روشی متناسب: با استفاده از روشی متعادل، مبارزه ای نه چندان سخت و نتیجه ای مطلوب خواهید داشت.

رژیم های لاغری
رژیم های کم کالری اغلب برای کسانی مناسب اند که باید مقدار زیادی وزن کم کنند که این اضافه وزن نیز ناشی از تغذیۀ پرکالری و کم تحرکی است و ضمناً چربی های اضافی در تمام بدنشان پخش شده است (نه برای کسانی که چاقی موضعی دارند).

نکته ای دیگر: می توانید به رژیم های لاغری مراجعه کنید البته با تجویز متخصص تغذیه نه خود درمانی.

ورزش
ورزش می تواند در کنار یک رژیم غذایی چربی ها را سریع تر آب کند. همچنین سختی و دشواری رژیم را هم کم می کند: زیرا وقتی که شما چربی های بیشتری می سوزانید می توانید از یک رژیم راحت تر استفاده کنید. 

ضربه های پنهانی شما
- پیگری رژیمی که مناسب سبک و وضعیت زندگی شماست و توسط یک کارشناس یا متخصص تغذیه طراحی شده، استفاده از داروهای تجویزی پزشک و خودداری از مصرف غذاهای بی کیفیت.

- استفاده از خدمات یک مربی شخصی ( که در باشگاه های بدن سازی و یا مراکز لاغری حضور دارند) و یا تقویت انگیزه از طریق پیوستن به گروه ها ( مثلاً گروهی که توسط وایت واچرز تشکیل شده است)

بهترین روش ها برای به دست آوردن اندامی متناسب و زیبا

ورزش
ورزش اندام شما را شکل می دهد و ظاهر مناسبی ایجاد می کند! اگر شما برای حالت دادن به بدنتان ورزش می کنید ،بهتر است تمرین هایی خاص انجام دهید به طور مثال ورزش های عضله ساز در باشگاه های بدن سازی. اگر تمایل دارید که ماهیچه هایتان آب شوند، بهتر است تمرین های استقامتی (مانند دو، پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا و ...) را هر روز 30  دقیقه انجام دهید.  

استقامت
برای به دست آوردن اندامی زیبا لزوماً نیازی به ورزش های بسیار سخت نیست. حدوداً 30 دقیقه ورزش برای شروع آب شدن ذخیره های چربی لازم است.

نکته ای دیگر: یک ورزشکار که متابولیسم مناسبی دارد، یعنی در زمان استراحت چربی زیادی می سوزاند، شانس بسیار زیادی برای داشتن اندامی مناسب دارد. 

ضربه های پنهانی شما
برای داشتن اندامی زنانه : عضله سازی و حرکات کششی را جایگزین ورزش های استقامتی کنید.

 - اگر کمبود وقت دارید از پاور پلت (Power Plate ) استفاده کنید .
این تختۀ لرزان، که بر روی آن حرکات خاصی انجام می شود ، به واسطۀ لرزش هایش ماهیچه ها را به شدت به حرکت درمی آورد. یک ساعت کار با پاورپلت معادل یک ساعت تمرین عضله سازی در سالن است.

شدت آب شدن ذخیره های چربی تان را با کپسول های فعال افزایش دهید. این کپسول ها کمی متابولیسم بدن را بالا می برند. 

بهترین روش ها برای از بین بردن  چربی هایی که به بعضی ناحیه ها چسبیده اند
 جراحی زیبایی
این جراحی ها خصوصاً لیپوساکشن باعث از بین رفتن چربی هایی می شوند که در برابر رژیم غذایی مقاوم اند. ممکن است که شما وزن متعادلی داشته باشید ولی شکم تان بزرگ و بدمنظره باشد، یا حتی بالشتک های چربی بر روی زانو و یا پهلوهایتان داشته باشید، لیپوساکشن در تمام این موارد چاره ساز است.  

مدیلی پالیز (médilipolyse)
این روش که جانشینی برای لیپوساکشن است، مانند شیوه لیپوساکشن به طور موضعی چربی ها را از بین می برد. در این روش چربی ها توسط گرما و اشعۀ مادون قرمز از بین می روند. قبل از شروع این کار سرم های فیزیولوژیکی توسط سرم تزریق می شوند.

این سرم ها سلول های چربی را متورم می کنند و سپس می ترکانند، ضمناً این تزریق مانع از شکل گیری مجدد سلول های چربی می شود. این روش در مقایسه با لیپوساکشن درد کمتری دارد و فرد بدون اینکه مجبور باشد کارش را متوقف کند می تواند از این شیوه استفاده کند.

ترمودرمی (thermodermie)
متد دِبوسی (Debussy)  اشعۀ مادون قرمز، همزمان با ماساژ و ماساژ دستی و رول را با هم شامل می شود. در این روش اندام شما به آهستگی شکل می گیرند و ساخته می شوند. این روش برای چربی های مقاوم و جدید توصیه می شود.

ضربه های پنهانی شما
1. اصلاح هایی را که بعد از لیپوساکشن احتمالاً مورد نیاز است توسط لیزر انجام دهید. البته این روش فقط برای آب کردن چربی های قسمت های کم وسعت به کار می آید.

2. در نهایت از روش های آندرمولوژی(endermologie) استفاده کنید.
این روش همان ماساژ دستی و رول است که مکانیزه شده است؛ آندرومولوژی باقی ماندۀ چربی ها و سلولیت هایی را که به علت سطحی بودن شان با لیپوساکشن ازبین نرفته اند، از دور خارج می کند. 
تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغ
www.seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی :
محلولی فوق العاده برای لاغری
کدام قرصهای لاغری عوارض دارند؟
آیا گن های لاغری واقعا موثرند؟
پای ثابت رژیم لاغری
برنامه 15 هفته ای طناب زدن برای لاغری