برترین خدمات در بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی نور
بيمارستان فوق تخصصي چشم پزشكي نور با توجه به توانمندي هاي خود، تمامي خدمات چشم پزشكي برتر جهان را با بهترين كيفيت و تعرفه هاي منطقي به بيماران داخل و خارج از كشور، شركت هاي بيمه اي و اقشار مختلف مردم و جامعه پزشكي ارائه مي دهد.

چشم پزشکی نور

علم چشم پزشكي در ساليان اخير با پيشرفت هاي شگرفي رو به رو بوده است و به مدد اختراع و بهره گيري از تكنولوژي جديد و تجهيزات نوين چشم پزشكي، گام هاي بلندي در درمان انواع بيماريهاي چشمي برداشته است. در اين زمينه كشور جمهوري اسلامي ايران نيز همگام با كشورهاي توسعه يافته جهان از پيشرفت هاي قابل توجهي برخوردار شده است و پزشكان ايراني با تسلط بر دانش نوين چشم پزشكي و استفاده از آخرين امكانات و تجهيزات، از رتبه علمي خوبي در سطح جهان و به ويژه خاورميانه برخوردار بوده و توانسته اند با اجراي اعمال جراحي با بالاترين كيفيت و كم ترين عوارض، نام كشور ايران را در عرصه چشم پزشكي منطقه و جهان مطرح سازند.
مجموعه چشم پزشكي نور در سال 1372، با تاسيس نخستين كلينيك فوق تخصصي چشم پزشكي در ايران، فعاليت خود را آغاز نمود. اين مجموعه با برخورداري از سيستم ارجاع و مشاوره فوق تخصصي چشم پزشكي در تشخيص بيماري ها و درمان بيماران، توانسته است خدمات درماني مطلوبي را به مردم كشور عزيزمان ارائه دهد و همواره در تمامي عرصه هاي علمي، عملي و تكنولوژيك برتري خود را در كشور و منطقه حفظ نموده است. در مسير دستيابي به اين مهم، افتخاراتي را كسب نموده است كه به بخشي از آنها اشاره مي شود:
انجام نخستين عمل جراحي عيوب انكساري با استفاده از ليزر اكسايمر و ليزيك در ايران
انجام نخستين اعمال جراحي ليزري براي اصلاح كدورت هاي قرنيه
انجام بيشترين اعمال جراحي اصلاح عيوب انكساري در ايران و خاورميانه
كاشت رينگ هاي داخل قرنيه اي براي اصلاح نزديك بيني و كراتوكونوس(قوز قرنيه) براي نخستين بار در كشور
انجام نخستين عمل جراحي اصلاح دوربيني به كمك امواج هدايتي
كاشت لنزهاي داخل چشمي براي اصلاح نزديك بيني
انجام اولين عمل كاتاراكت به روش فيكو
انجام نخستين عمل جراحي كاتاراكت با استفاده از ليزر
راه اندازي نخستين كلينيك ديابت براي پيگيري مشكلات چشمي بيماران مبتلا به ديابت در كشور
اجراي تكنيك هاي نوين پيوند قرنيه

 

 

اين مجموعه مفتخر است كه در زمينه بهبود ارائه خدمات چشم پزشكي گام هاي موثري را برداشته و با اعتقاد بر اين كه مي تواند تمامي انتخاب هاي ممكن را براي بهبود بينائي و به دنبال آن بهبود كيفيت زندگي بيماران در اختيار ايشان قرار دهدُ، مصصم است تا در مسير افزايش انتظارات مردم از جامعه چشم پزشكي تلاش نمايد .

چشم پزشکی نور


بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي نور داراي 8 طبقه مي باشد و با توجه به ارائه پيشرفته ترين خدمات چشم پزشكي در اين مركز، اغلب جراحي هاي انجام شده در آن به صورت سرپائي بوده و همچنين براي موارد خاص كه بيمار ممكن است نياز به بستري در بيمارستان داشته باشد، اتاق هائي در نظر گرفته شده است. 4 اتاق در اين بيمارستان به صورت VIP مي باشد و تعداد اتاق هاي عمل اين بيمارستان 4 عدد است.
جهت اطلاع از خدمات تشخیصی و درمانی ارائه شده در این مرکز می توانید به اطلاعات زیر مراجعه کنید :

اطلاعات تماس :

تلفن : 82400-021

نمابر : 88650501

سایت : http://www.noorvision.com/

آدرس : تهران- خيابان وليعصر(عج)، بالاتر از ظفر،ابتداي بلوار اسفنديار، شماره96

صندوق پستی : 3475 - 19395

کد پستی : 1968653111