طب زیبایی سوزنی اصطلاح "زیبایی" به خاطر تمرکز و انتظار از نتیجه ی درمان با طب سوزنی استفاده می شود. سیستم طب سوزنی جوانسازی با تمرکز بر یک رویکرد کامل طراحی شده تا تولید کلاژن و الاستین را افزایش داده و سلامتی را متعادل سازد.

روش طب سوزنی و روش های از بین بردن موهای زائد

اقداماتی که می توان برای بهتر کردن و زیبا کردن صورت انجام داد:

توجه به مسائل بهداشتی از بین بردن موهای زائد به روش های مختلف حال بوسیله اپیلاسیون یا لیزر .مسئله دیگر بحث نظافت و شست وشوی پوست است در مواردی که جوش های سرسیاه وآکنه وجود دارد باید با یک کارشناس پوست صحبت کرد .پاکسازی پوست ماهی 1تا 2بار(بسته به نوع پوست)می تواند به بهداشت وسلامت پوست کمک کند.استفاده از ضد آفتاب در این ایام که آفتاب شدیدتر است اهمیت بسزایی دارد و همین طور دیگر کرم های مراقبت کننده پوست . توجه داشته باشید که روش صحیح کرم زدن هم مهم است.افرادی که دارای شلی وافتادگی پوست هستند حتما باید پوستشان را درمان کنند تا زیباتر وجوانتر از قبل به نظر برسند. طب سوزنی یکی از روش هایی است که به این امر  کمک می کند و شما بعد از جلسات طب سوزنی دارای پوستی صاف .محکم وبدون افتادگی خواهید داشت.از دیگر روش های رفع شلی وافتادگی پوست استفاده از دستگاه آراف است که باعث سفت شدن و جوان شدن پوست می شود واین کار همانند یک ماساژ داغ است ولذت فراوانی رابرای مراجعه کننده به ارمغان می آورد.روش دیگری که به شفاف شدن و جوان شدن پوست کمک می کند استفاده از روش مزوتراپی است.مزوتراپی صورت انواع مختلف دارد که جوانسازی.لیفت.ضدلک.روشن کنندگی را می توان نام برد.
روش دیگری که در بحث زیبایی پوست به تازگی مطرح شده وطرفداران فراوان زیادی را جلب کرده روش درماپن است ،که از درماپن می توان به عنوان دستگاه طب سوزنی نام برد که با استفاده از سوزن های ریزی که دارد روی پوست خراش هایی را ایجاد کرده که باعث کلاژن سازی و ترمیم طبیعی پوست  می شود.و در آخرمی توان از کمک شایان توجه میوه ها وسبزیجات وآرامش فکر بر روی همه قسمت های بدن از جمله پوست صورت اشاره کرد.
 

 طب سوزنی زیبایی:

طب سوزنی که به زبان چینی به آن ژن جیو (ZHEN JIU) گفته می‌شود مهم‌ترین شاخه طب سنتی چین ٰاست که با فروکردن سوزن‌های بسیار نازک به نقاط خاصی از بدن که گذرگاه‌های انرژی دانسته می‌شوند باعث تسکین درد و یا درمان مشکل خاصی از بیمار می‌شود. براساس تئوری طب سوزنی، این نقاط خاص بر روی مسیرهای خاصی از بدن با نام گذرگاه(meridian) قرار دارند که انرژی حیات که در زبان چینی به آن «چی» (QI) گفته می‌شود در آنها جریان دارد.
 
پرسش های متدوال در زمینه طب سوزنی زیبایی
_ چرا باید به طب سوزنی زیبایی به جای راه های سنتی از قبیل جراحی پلاستیک، مواد تزریقی و روش های بدون جراحی فکر کنم؟
_ طب سوزنی تا چه مدت دوام دارد؟
_ هرچند وقت یک بار نیاز به تکرار این فرآیند دارم؟
_ آیا طب سوزنی عوارض جانبی دارد؟
_ هزینه ی طب سوزنی آن چقدر است؟
_ سن مناسب برای شروع چه زمانی است؟
_ چه کسی داوطلب مناسبی برای طب سوزنی زیبایی است؟
_ اگر من تاکنون جراحی پلاستیک یا تزریقات برای مقابله با پیری داشته ام، چه می شود؟

طب سوزنی
 
پاسخ به پرسش های متدوال در زمینه طب زیبایی سوزنی
_ طب زیبایی سوزنی اصطلاح "زیبایی" به خاطر تمرکز و انتظار از نتیجه ی درمان با طب سوزنی استفاده می شود. سیستم طب سوزنی جوانسازی با تمرکز بر یک رویکرد کامل طراحی شده تا تولید کلاژن و الاستین را افزایش داده و سلامتی را متعادل سازد.
 
طب سوزنی و روش های درمان
 
 پیر شدن متوقف نمی شود! وقتی بیماران می گویند: " من فقط جراحی کشیدن صورت می خواهم و باید انجام شود" ، من از آنها می خواهم که به اثرات دراز مدت و اینکه اهداف آنها چیست، نگاه کنند. جراحی کشیدن صورت نیاز به این دارد که هر 7-10 سال، بسته به سلامت، رژیم غذایی،قرار گفتن در معرض آفتاب و ... تکرار شود. آیا این چیزی است که شما می خواهید نگه دارید؟ هزینه، سلامت،خطرات و به خطر انداختن ظاهر طبیعی باید مورد توجه قرار گیرد. طب سوزنی زیبایی یک جراحی کشیدگی صورت نیست.ظاهر شما را طبیعی نگه می دارد و منعکس کننده ی سلامت بهبود یافته ی شماست. این یک روشی است که شما می توانید یک بار در تمام طول عمر یا یک بار در سال انجام دهید.اگر شما روند را در هر زمانی متوقف کنید هیچگونه مشکل پوستی نخواهید داشت.

جوانسازی با طب سوزنی

 تحقیقات نشان داده که کشیدگی صورت با طب سوزنی می تواند بین 3-5 سال دوام بیاورد. باید به این نکته توجه کرد که در طول این مدت روند پیری ادامه دارد.رژیم غذایی، شیوه ی زندگی و بیماری ها می تواند طول نتایج را تحت تاثیر قرار دهد.

 طب زیبایی سوزنی راه حل های مختلفی وجود دارد تا شما بتوانید نتایج خود را حفظ کنید. بعضی از بیماران یک بار در سال با انتخاب تمام پروتکل،نتایج و تمام بدن و روح و روانشان را احیا میکنند.

 زمان استراحتی برای این روش وجود ندارد. خطرات حداقل و به ندرت است که ممکن است شامل سردرد و کبود شدن در محل سوزن باشد.

هرچه زودتر بهتر! شروع این پروسه در زمانی که تخریب در حال انجام است ولی هنوز دیده نشده، مطلوب می باشد. به طور معمول این مسئله در سی سالگی اتفاق می افتد. کلاژن و الاستین شروع به شکسته شدن می کند،حجم سلول و تولید چربی کم می شود.
 
گردآوری: گروه پیشنهادی برای سلامت و زیبایی
seemorgh.com