حس خوب "زیبایی اختصاصی" با Glow lift یا جوانی شگفت انگیز
Glow lift یا جوانی شگفت انگیز روشی خاص و ویژه برای کسانی است که خواهان چهره ای جوان و در عین حال طبیعی هستند.

  Glow lift یا زیبائی شگفت‌انگیز

جدیدترین متد جوانسازی انجمن طب زیبائی آمریكا، به نام “ Glow lift  ” یا زیبائی شگفت‌انگیز كه در آن لیفتینگ غیر جراحی انجام می‌گیرد، خاص افرادی است كه حالت طبیعی چهره، در عین جوانی و جذابیت برایشان بسیار مهم است. در این متد از نوعی از هیالورونیك اسید غیرحجم دهنده به نام رستیلان ویتال ( Restylane vital ) از برند Restylane  استفاده می‌گردد.

آیا می‌توان بدون تغییر حالت چهره، احساس خوب و خوشایند 10- 5 سال جوانتر شدن را تجربه كرد؟ آیا داشتن چهره‌ای جوان، جذاب و در عین حال طبیعی، آرزویی دست یافتنی‌ست؟ آیا می‌توان بدون نگرانی از عوارض اقدامات پزشكی زیبایی، به چهره‌ای زیباتر رسید؟ 
در دنیای امروز، به موازات رشد علم و تكنولوژی در زمینه‌های گوناگون، معیارهای زیبایی شناسی چهره برای خانمها و آقایان، مطابق اصول و استانداردهای جدیدی تعریف شده است، به گونه‌ای كه به كرات می‌بینم افراد تأثیرگذار در صحنه‌های بین‌المللی چه هنرمندان و ورزشكاران و چه سیاستمداران بزرگ دنیا، به روال ده تا بیست سال گذشته خواهان تغییر حالت چهره و داشتن چهره كاملاً بدون چین و چروك نمی‌باشند چرا که باقی‌ماندن بخشی از این “ ردپای سن” به معنای بالا بودن تجربه فرد می باشد و تأثیرگذاری اجتماعی، متانت و وجاهت شخص و نیز موفقیت وی را در زمینه‌های گوناگون، تقویت می‌كند. برای رسیدن به این امر مهم یعنی “ زیبایی اختصاصی” كه معنای آن اختصاصی بودن   روش های قابل انجام برای هر فرد با توجه به سن، جنس، موقعیت اجتماعی و بسیاری از عوامل دیگر، می‌باشد، پنج نكته كلیدی و مهم برای رسیدن به زیبایی اختصاصی همواره مورد توجه متخصصین طب زیبایی باید قرار گیرد :

1 ـ  طبابت و انجام اقدامات درمانی در یك محیط بسیار زیبا و اختصاصی “ VIP ” كه به دور از ازدحام و تنش و نیز تأمین كننده آرامش درونی مراجعه کننده و از بین برنده نگرانیهای وی باشد.

2 ـ  صبر، حوصله و تمركز در دریافت اطلاعات از مراجعین در زمان مشاوره درباره خصوصیات اخلاقی و سلائق وی كه در تشخیص و انتخاب روش های درست رسیدن به زیبائی بسیارمهم است.

3 ـ  استفاده از محصولات بسیار عالی و با كیفیت كه نتایج عالی در بر دارد، بهره‌مندی از پشتوانه علمی و سالها تجربه در زمینه پزشکی زیبایی.

4 ـ  نگاه جامع نگر و استفاده از هنر زیبایی شناسی و نیز تلفیق چندین روش علمی برای رسیدن به بهترین نتایج.

5 ـ  نهایتاً انتخاب درست و كاربرد به جای روشهای علمی درمانی به تناسب اطلاعات به دست آمده در جلسه مشاوره و ارائه یک برنامه کامل و مدون.

خوشبختانه، با در دسترس بودن انواع فیلرهای مرغوب و با کیفیت و نیز كیتهای PRP و بوتاكس از بهترین برندهای شناخته شده دنیا ، در كشور عزیزمان،مراجعین می‌توانند با یك برنامه جامع، كامل و مدون حس خوب“ زیبائی اختصاصی” را درك نمایند و از آن لذت ببرند. فیلرها یا ژل‌های هیالورونیك اسید كه ماده طبیعی بدن انسان هستند، توسط آزمایشگاههای بالینی معتبر و متعددی در دنیا تولید می‌گردند. این محصولات دارای تأییدیه از سازمان غذا و داروی آمریكا (FDA ) و نیز اروپا (CE ) می‌باشند و خوشبختانه تأئیدیه وزارت بهداشت و درمان كشورمان را نیز دارند و هیچ‌گونه عارضه جانبی شایع و قابل توجه ندارند. بهترین نوع ژل یا فیلر دنیا به‌نام رستیلان ( Restylane  ) در آزمایشگاه بالینی Q-med  سوئیس ساخته می‌شود. مولكول این ژل نزدیكترین فرم و حالت را به هیالورونیك اسید طبیعی بدن انسان دارد. به همین دلیل بهترین است و حالت كاملاً طبیعی و بدون گلوله شدن دارد و دچار حالت ریزش و جابجائی نمی‌شود. این خصوصیت منحصر به فرد درباره ساخت این ژل كه تكنیك ناشا ( NASHA ) نامیده می‌شود، باعث جذب سیاستمداران، هنرمندان و ورزشكاران بزرگ دنیا برای استفاده از این فیلر منحصر به فرد شده است. برند رستیلان دارای انواع متنوعی از هیالورونیك اسید برای نواحی مختلف چهره و دست می‌باشد كه قدرت انتخاب پزشك را برای استفاده در قسمتهای گوناگون مانند خط خنده، خط اخم، دور چشم و لب بالامی‌برد.به طوریكه با استفاده از فیلرمخصوص هر ناحیه، با غلظت مخصوص، طبیعی‌ترین حالت ایجاد می‌گردد.
 
جدیدترین متد جوانسازی انجمن طب زیبائی آمریكا، به نام “ Glow lift  ” یا زیبائی شگفت‌انگیز كه در آن لیفتینگ غیر جراحی انجام می‌گیرد، خاص افرادی است كه حالت طبیعی چهره، در عین جوانی و جذابیت برایشان بسیار مهم است. در این متد از نوعی از هیالورونیك اسید غیرحجم دهنده از برند Restylane  استفاده می‌گردد، این نوع هیالورونیک اسید، باعث آبرسانی عمقی پوست می گردد و در عین ایجاد شادابی و شفافیت در پوست، حالت غیر عادی و مصنوعی ایجاد نمی کند.

در جلسه مشاوره، ضمن معاینات درماتوسكوپی و عكسبرداری 3D ، به تناسب جنس، سن، سلایق، شغل و موقعیت اجتماعی، تعداد جلسات این متد و نیاز به درمانهای مكمل، برای هر مراجعه كننده به شكل خاص ارائه خواهد شد.

خوانندگان عزیز، می‌توانند با مراجعه به سایت  http://drleilafard.com ، اطلاعات جامع و دقیقی را درباره Glow lift، زیبایی اختصاصی و روش های رسیدن به آن با تزریق ژل و بوتاکس کسب نمایند و جهت تكمیل اطلاعات علمی و نیز بهره‌مندی از یك برنامه نوشته شده كامل ، جامع و دقیق كه صرفاً خاص خود آنهاست، با قدوم گرانقدرشان، مركز پوست، مو و لیزر دكتر لیلا فرد را مزین نمایند.
آدرس : بلوار اندرزگو، جنب سلیمی جنوبی، پلاک 50/1، طبقه پنجم
تلفن : 22235035-021    همراه: 09128331422
 
گردآوری: گروه پیشنهادی برای سلامت و زیبایی
seemorgh.com
منبع: مرکز مو و پوست دکتر لیلا فرد