رفع موهای زائد با ماندگاری و اثر بالا،جوان سازی و بر طرف کردن مشکلات پوست با لیزر
رفع موثرموهای زائد با پیشرفته ترین دستگاه الکساندرایت و ND-YAG ،جوانسازی با سوزاندن کانال های ظریف و کم عمق در حد میکرون در لایه های پوست ایجاد می کند که پس از آن پوست خود را باز سازی می کند بطوری که کلاژن سازی موثر. ..

لیزر موهای زاید با دستگاه الکساندریت

در گذشته تنها راه از بین بردن موهای زائد وناخواسته استفاده از روشهایی بود که اغلب آنها دردناک و وقتگیر و خسته کننده بوده از نظر زیبایی نتایج رضایت بخش و طولانی مدت نداشته وتاثیری در کاهش رشد مو یا از بین بردن کامل آن نداشت . در دهه گذشته دستگاههایی بر پایه تکنولوژی لیزری و نوری توسط شرکتهای مختلف به بازار ارائه شد که تحول چشمگیری در رفع موهای زائد ایجاد کرده است و نتایج آن بسیار بهتر از روشهای سنتی رایج می باشد.
لیزر موهای زائد
 
 رنگ پوست ایرانی ها بر اساس درجه بندی انواع پوست معمولا سه یا چهار بوده و  لیزرالکساندرایت  و ND-YAG برای رفع موی این نوع پوست مناسب میباشد. لیزر ND-YAG برای موهایی که عمیقتر و مقاوم تر هستند وافراد با پوست تیره تر مناسب می باشد.
 
بهترین نتایج برای افراد با پوست روشن و دارای موی سیاه و ضخیم بدست می آید. 5-3 جلسه کافی است ثابت شده است که با یک جلسه لیزر درمانی ۴۰-۱۰ درصد با سه جلسه ۷۰-۳۰درصد و با چند جلسه بیشتر تا ۹۰درصد موها کاهش مییابد.لیزر روی موهای سفید و بور و کرکی اثری ندارد. 
دستگاه الکساندرایت Lutronic   سریع ترین و مجهزترین دستگاه در نوع خود بوده بطوری که موهای کل بدن را میتوان در کمتر از 40 دقیقه لیزر زده و حتی با کمک سر های کوچک آن موهای نواحی مثل زیر ابرو را هم از بین برد.
 
 
دستگاه الکساندرایت
 

لیزر درمانی 

تزریق بوتاکس

بوتاکس سمّی است که توسط باکتری به نامه کلوستریدیوم بوتولینوم تولید می شود. کاربردهای متعددی در طب داردو در مبحث زیبایی پوست‌ برای از میان بردن چین و چروک هآئی که به دلیل فعالیت بیش از حد ماهیچه‌ها بوجود آمده‌اند استفاده می شود. بوتاکس بطور موقت این ماهیچه ها را فلج می کند و چروکها ناپدید میشوند .اثر این دارو بین 4 تا ۶ ماه می‌باشد.
انواع آن بوتاکس و دیسپورت می باشد. بوتاکس برای رفع چین  پیشانی  خط اخم  بالا همچنین بردن انتهای ابرو رفع چروک دور چشم و لب و کاهش تعریق در کف دست و زیر بغل استفاده می شود.
 
 
عوارض لیزر
 
عوارض آن در صورتی که توسط متخصص ماهر انجام شود کم و مراقبت خاصی نیاز ندارد . 
 

تزریق ژل لب و تزریق ژل صورت

ژل‌ها که اکثرا اسید هیالورانیك می باشند برای پر كردن شیارها و چین و چروك‌ها (مثل خط خنده) خط اشک و چین هایی که با بوتاکس باز نمی شوند و یا حجم‌دهی (مثل لب و گونه) و گودی زیر چشم به‌كار می‌روند.
ژلهایی که پس از مدتی جذب بدن می شوند بسیار بهتر و سالمتر از ژلهای دائمی هستند .ژل های جذبی با ماندگاری 9 ماه تا 2-1 سال در بازار با برندهای مختلف موجود است. 
اکثرا بصورت سرپایی و با بیحسی در مطب تزریق می شود. بعد از تزريق ژل دچار كبودي و كمي تورم بشود كه معمولا در چند روز برطرف مي‌شود.

جوانسازی پوست صورت بدن دستها با لیزر Co2 فرکشنال

این لیزر با سوزاندن کانال های ظریف و کم عمق در حد میکرون در لایه های پوست ایجاد می کند که پس از آن پوست خود را باز سازی می کند بطوری که کلاژن سازی موثری انجام می شود و رنگدانه های غیر عادی پوست کمتر می شود و حاصل آن پوستی یکدست تر روشن تر و سفت تر و دارای کمترین چین و چروک و کمترین منافذ باز است . 
این لیزر جهت کاهش علائم پیری پوست در تمامی نقاط پوست بخصوص دور چشم و لب ودر تمامی نقاط بدن قابل استفاده است. ترمیم پوست بعد ازکار بااین لیزر بسیار سریعتراز لیزر های قدیمی  است و عوارض آن هم بسیار کمتر و در واقع بی عارضه است تعداد جلسات درمان 4-3 می باشد.که در فواصل مشخصی انجام می شود.کمی قرمزی در پوست پس از لیزر تراپی ایجاد شده و در چند روز از بین می رود .مراقبت پس از درمان بسیار آسان و در حد استفاده از مرطوب کننده و ضد افتاب و مراقبت از نور خورشید می باشد.

جوانسازی پوست
 
 

درمان تلانژکتازی صورت و بدن

تلانژکتازی ها عروق متسع شده كوچكي هستند . .اکثرا کمتر از یک میلی قطر دارند اين ضايعات بطور معمول بر روي صورت و اندام تحتاني رخ مي دهند علت های مختلفی در ایجاد آن دخیل است.
نور خورشید ، بيماري كلاژن و اسكولار، آكنه روزاسه، حاملگي، الكل يا تغييرات هورمون استروژن و مصرف کورتون  موضعي و ابتلای ژنتیکی از آن جمله هستند.
درمان شامل اسكلروتراپي، IPL و درمان با ليزر است. ليزر Nd: YAG1064nm در درمان موفقيت آميز عروق وريدي پا خصوصاً آبي رنگ بسیار موثر است.دو یا سه جلسه درمان ضروری است.اکثرا افراد بطور کامل درمان می شوند.
دو2-3 جلسه درمان ضروری است  :
 

درمان تلانژکتازی

 

برداشتن خال کک مک ,لک های پیری و ضایعات پوستی با لیزر وRF

اکثرا در یک جلسه انجام می شود ولی گاهی جهت جلوگیری از ایجاد جای زخم باید در چند مرحله انجام شود.5-4 روز بعد کروت روی زخم افتاده و پوست صودتی رنگی ظاهر می شود تا بهبودی کامل محل عمل باید از نور آفتاب مراقبت کرد. 



pic03.jpg (318×444)
برداشتن خال با لیزر
 
     

رفع جای زخم ,ترکهای پوستی ,جای جوش و منافذ باز پوست با لیزر Co2 فرکشنال  ,میکرودرم , درماتوم , RF

حداقل سه جلسه با فواصل مشخص جهت درمان نیاز است . ترکیب این روشها نتایج بهتری دارند.در فواصل درمان از داروهای مناسبی استفاده می شود . قرمزی و التهاب در عرض چند روز از بین می رود و با زدن مرطوب کننده و ضد افتاب از پوست مراقبت می شود.نتایج اکثرا رضایت بخش می باشد.
رفع جای جوش با لیزر
 
گردآوری : گروه پیشنهادی برای سلامت و زیبایی
seemorgh.com