در اینجا ما چند روش مفید برای حفظ جوانی و زیبایی پوست ذکر می کنیم.
همه آدمها به ظاهرشان اهمیت می دهند و سعی می کنند زیبا و جوان به نظر برسند و از آنجایی که حفظ جوانی و زیبایی پوست ، کلید رسیدن به این آرزوست ، در اینجا ما چند روش مفید برای حفظ جوانی و زیبایی پوست ذکر می کنیم.

دستورالعمل :
_ برای پاک کردن صورتتان از یک ماده پاک کننده ملایم که مناسب پوست تان باشد استفاده کنید و هر روز دوبار با استفاده از این پاک کننده پوست صورتتان را تمیز کنید.

_ در داروخانه ها و فروشگاهها هزاران نوع مختلف از این پاک کننده ها وجود دارد اما به یاد داشته باشید پرداخت پول بیشتر همیشه به معنای نتیجه بهتر نیست ، آنچه که اهمیت دارد این است که شما محصول مناسب پوستتان را پیدا کنید و بخرید.

_ پوست صورت شما خیلی حساس است بنابراین مواظب باشید درهنگام تمیز کردن با خشونت با آن رفتار نکنید و آن را بیش از حد نسابید.

_ یک برنامه ورزشی منظم داشته باشید و در طول هفته بین ۳ تا ۵ جلسه ورزش کنید. ورزش باعث می شود بدن ما در کل، عملکرد مطلوبی داشته باشد که در نتیجه آن ، استرس ما کاهش می یابد و بهتر می توانیم استراحت کنیم.

_ تا آنجایی که می توانید مایعات و مخصوصا" آب بنوشید. تحقیقات متعدد نشان داده است که اگر به اندازه کافی آب مصرف کنیم پوست ما شادابتر خواهد بود . علاوه براین، این تحقیقات ثابت کرده است که کم آبی باعث تشدید چین و چروک و سیاهی دور چشم می شود.

_ هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید و حتما" دو بار پوستتان را مرطوب کنید . استفاده از مرطوب کننده باعث انعطاف پذیری بیشتر پوست می شود و استفاده از ضد آفتاب، از پوست ما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند.

_ به اندازه کافی استراحت کنید. استراحت و خواب کافی استرس را کاهش می دهد و به بدن ما کمک می کند که بهتر خودش را بازسازی کند.اهمیت خواب خوب شبانه را هرگز دست کم نگیرید. خواب خوب علاوه براینکه تاثیرات مثبتی روی پوست شما می گذارد ، به شما کمک می کند که بطور کلی احساس بهتری داشته باشید و در طول روز پر انرژی تر باشید.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : aftabir.com



مطالب پیشنهادی :
رژیم غذایی برای جوان ماندن پوست
توصیه های تغذیه ای مفید برای جوان ماندن
نوشیدنی هایی برای جوان ماندن
پوست تان را بدون لیزر جوان نگه دارید
با این ویتامین ها پوست تان را زیبا کنید