ما در اینجا چند روش خانگی برای رفع سیاهی زیر بغل تان ارائه میدهیم.
آیا تاکنون برایتان پیش آمده از سیاهی زیر بغلتان در مجالس و میهمانی ها خجالت بکشید و نتوانید لباس شیک و مجلسی تان را تن کنید. یکی از بزرگترین معضلات خانم ها سیاه شدن و پوسته دادن آرنج ها و زیر بغل هاست، گاهآ درمان های شیمیایی جواب گوی این مسئله نیستند. ما در اینجا چند روش خانگی برای حل این مشکل ارائه میدهیم.

روش های خانگی برای رفع این سیاهی ها
یکی از راه‌حل‌های طبیعی این است که آب یک لیمو را با مقدار کافی شکر مخلوط کنید تا مخلوط حالت خمیری پیدا کند. بعد این مخلوط را روزانه حدود پنج‌ دقیقه روی آرنج ماساژ دهید. لیمو خاصیت رنگ‌بری دارد و شکر هم سلول‌های مرده سطح پوست را کاملا از بین می‌برد.

روش دیگر استفاده از مخلوط ماست وحناست. به این منظور ماست و حنا را به نسبت یک به دو با هم مخلوط کرده و روی نقاط تیره رنگ آرنج، زانو بمالید

می‌توان یک برگ آلوئه ورا را از وسط باز کرده و سبزی گیاه را به پوست تیره بمالید. این روش را مرتب به کار بگیرید تا موثر واقع شود.

اما از دلایل تیرگی پوست حساس زیر بغل، می‌توان به استفاده از تیغ خودتراش برای از بین بردن موهای زاید این ناحیه اشاره کرد. بهتر است برای اصلاح موهای زاید از سایر روش‌ها مانند دستگاه‌های اپیلیدی استفاده کرد.

برای درمان خانگی تیرگی زیر بغل می‌توانید از جوش شیرین استفاده کنید. شما می توانید بعد از حمام کردن، جوش شیرین را به زیر بغل بزنید و آن را به مدت ۱۰ دقیقه آنجا باقی بگذارید.
” فراموش نکنید که قبل از انجام این کار زیر بغل را کاملا خشک کنید. ”

علاوه بر این سیب‌زمینی و خیار نیز پوست زیر بغل را روشن می‌کند به این صورت که قطعات سیب‌زمینی یا خیار را روی نقاط تیره قرار دهید.
همچنین می‌توانید آب سیب‌زمینی و خیار را مخلوط کنید و با یک دستمال آن را به زیر بغل بمالید.

یکی دیگر از روش‌های رفع تیرگی زیر بغل، استفاده منظم از سرکه سیب است. بعد از این‌که سرکه ۱۵ دقیقه روی پوست باقی ماند، آن را با آب بشویید.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : hidocotr.ir



مطالب پیشنهادی :
با عسل بوی بد بدن تان را از بین برید
روشهایی ساده برای رفع کبودی دور چشم!
چگونه از شر موهای زائد خلاص شویم؟
چگونه تیرگی سر زانوهای مان را رفع کنیم؟
چگونه تیرگی آرنج و زانو را از بین ببریم؟