یکی از بهترین روش‌ها برای سم‌زدایی روزانه نوشیدن یک فنجان از چای‌های فهرست زیر است که natural news در گزارش اخیر خود به آن‌ها پرداخته است :
سم‌زدایی کردن بدن نیاز به برنامه سختی ندارد  بلکه  استفاده روزانه آن قادر است  از زیاد شدن مواد زیان آور در  بدنتان پیشگیری کند.
یکی از بهترین روش‌ها برای سم‌زدایی روزانه نوشیدن یک فنجان از چای‌های فهرست زیر است که natural news در گزارش اخیر خود به آن‌ها پرداخته است :

چای بابا آدم :
این گیاه می‌تواند ایمنی بدن را تقویت و نیز خون را تصفیه کند. همچنین می‌تواند کارکرد کبد و هضم را بهبود بخشد و به بدن در پاک کردن خودش از سموم کمک مؤثری داشته باشد. یک فنجان چای این گیاه به طور روزانه شما را پاکیزه و سرشار از احساس خوب خواهد کرد.

چای فلفل قرمز:
مردم بسیاری از فلفل قرمز به دلیل فواید سالم و شناخته شده آن در رژیم غذایی خود استفاده می‌کنند. همچنین این ادویه را مستقیماً بر روی غذای خود اضافه می‌کنند. اما هنگامی که به‌عنوان چای جوشانده شود می‌تواند بدن را تصفیه کرده و نیز انرژی لازم برای داشتن یک روز خوب را برای شما به ارمغان آورد.

چای کاسنی :
کاسنی با افزایش تولید شیره معده که سیستم هاضمه بدنتان را سرعت بخشیده و سرعت خروج سموم و دیگر مواد ناخواسته در سراسر بدنتان را با اثربخشی بیشتری بالا می‌برد گزینه مناسبی برای سم‌زدایی جسمتان است. این گیاه به کاهش وزن نیز کمک می‌کند.

چای گشنیز :
این گیاه تندمزه تنها مخصوص غذاهای مکزیکی نیست بلکه می‌تواند به‌عنوان چای نیز استفاده شود. گشنیز مانند کاسنی با عمل کردن بر روی سیستم هاضمه می‌تواند بدم را سم‌زدایی کند. بنابراین با مصرف روزانه این نوع چای فواید این سبزی برای از بین بردن سموم بدن را از دست ندهید.

چای قاصدک :
گل قاصدک با بالا بردن میزان آنزیم‌هایی که تأثیر سم‌زدا بر بدن دارند به تصفیه بدن کمک می‌کند. این گیاه همچنین نقش مؤثری در بیرون راندن کارسینوژن یا مواد سرطان‌زا از بدن دارد.

چای شنبلیله :  
این چای برای کسانی که از نفخ شکم یا سوء هاضمه رنج می‌برند گزینه مناسبی است زیرا کارآمدی دستگاه معده‌ای و روده‌ای را بهبود می‌بخشد و نه تنها بدن را سم‌زدایی می‌کند.بلکه برای مشکلات هضم نیز مناسب است. همچنین فشار خون را پایین می‌آورد و التهاب را کاهش می‌دهد.

چای سیر :
سیر معمولاً به دلیل خواص طبی مورداستفاده قرار می‌گیرد اما هنگامی‌که به‌عنوان چای نوشیده شود اثر فوق‌العاده‌ای برای تصفیه بدن و تأمین مواد مغذی لازم و نیز سلامت و کارکرد کبد دارد.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : salamaneh.com



مطالب پیشنهادی :
با 6 ماده طبیعی بدنتان را سم زدایی کنید
با این خوراکی ها بعد از تعطیلات، بدن تان را سم زدایی کنید
مفیدترین مواد طبیعی برای از بین بردن سموم بدن
چگونه بعد از عید پوست مان را سم زدایی کنیم؟
بخور نخورهای پاییزی برای مقابله با افسردگی و خستگی