هیچ پزشکی را پیدا نخواهید کرد که روغن زیتون را توصیه نکند. این روغن نه تنها به شما در چاق شدن کمک می کند بلکه از بیماری های قلب و عروقی نیز پیشگری می کند

بهترین موادی که برای چاق شدن می توانید استفاده کنید عبارتند از :
 
 گردو :
گردو یکی از آحیل هایی است که به شما کمک می کند تا خیلی سریع و طبیعی چاق شوید. میزان امگا3 در این ماده بسیار زیاد است و از بیماری های مختلف در بدن شما جلوگیری می کند.
 
دانه های مغذی :
از جمله دانه های مغذی می توانیم به تخم کتان، دانه هندوانه، شاه دانه و کنجد اشاره کنیم که هر کدام آن ها دارای اسیدهای چرب مفید برای بدن هستند و به شما در چاق شدن کمک به سزایی می کنند.
 
- شیر پرچرب :
شیر به تنهایی می تواند بسیاری از بیماری های بدن را از بین برد ولی بسیاری از پزشکان نوع کم چرب آن را توصیه می کنند شیرپرچرب تمام خواص شیر را دارد و گزینه مناسبی برای افرادی است که می خواهند چاق شوند.
 

 روغن زیتون :
هیچ پزشکی را پیدا نخواهید کرد که روغن زیتون را توصیه نکند. این روغن نه تنها به شما در چاق شدن کمک می کند بلکه از بیماری های قلب و عروقی نیز پیشگری می کند.
 
سیب زمینی :
منبعی عظیم از کربوهیدارات ها و همچنین مملو از مواد مغذی که البته همیشه به عنوان یک ماده چاق کننده از آن نام برده می شود.
 
لوبیا :
لوبیا مملو از پروتئین است و با کالری زیادی که دارد می تواند انرژی شما را برای کارهای سخت تامین کند و همچنین به شما در چاق شدن نیز کمک به سزایی می کند.
 
اگر می خواهید اشتهایتان زیاد شود، توصیه می کنیم این میوه را مصرف کنید :
 
انجیر سرشار از پتاسیم و تأمین كننده سلامت كودكان ضعیف است و برای كم‌خونی و درمانی بی‌اشتهایی مفید است.میوه‌ای مقوی و شیرین است كه منبع خوبی از پتاسیم، منیزیم، كلسیم، فسفر و ویتامین‌های C ،B، A است. 



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ 
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان



مطالب پیشنهادی :
با خوردن ریشه این گیاه لاغر شوید
راهی جدید و موثر برای لاغری
قبل از شروع رژیم لاغری حتما این سوالات را از خود بپرسید!!
2 راه عالی برای پیشگیری از چاقی در خانم ها
کاهش چه میزان وزن در هفته مجاز است؟