اگر شما از آن افرادی نیستید که به باشگاه رفتن و عرق ریختن خو گرفته اند، این مطلب را بخوانید و راه‌های موثر و ساده‌ی کاهش وزن را بیاموزید.
اکثر ما مشکل مشترکی داریم، کارهایمان نشستنی است و وزنمان هم از کنترل خارج شده. در این راهنما خواهید آموخت که چگونه در مراحلی آسان وزنتان را کم کنید.

بیشتر ما در حال جنگیدن با اضافه وزنمان هستیم. و سبک زندگی امروزی‌مان هم فقط بر ناراحتی ما می‌افزاید. اگر شما از آن افرادی نیستید که به باشگاه رفتن و عرق ریختن خو گرفته اند، این مطلب را بخوانید و راه‌های موثر و ساده‌ی کاهش وزن را بیاموزید.

_ شب ها پس از ساعت ۹ دیگر چیزی نخورید
آخرین وعده‌ی غذایی‌تان را طوری برنامه ریزی کنید که حداقل ۳ ساعت برای هضم غذایتان قبل از اینکه بخوابید فرصت باشد. حتی بزرگ ترین الهه‌های تناسب اندام نیز به این ترفند قسم می‌خورند!

_ تا آنجا که می‌توانید از پله‌ها استفاده کنید
اینکار کمک خواهد کرد بدون اینکه بفهمید کلی کالری بسوزانید. خیالتان هم راحت باشد که به مفاصلتان آسیبی نخواهد رسید.

_ برای خودتان هدفی قرار دهید و آنرا به همه بگویید
بدین ترتیب اگر به هدفتان نرسید دائما با چشم‌هایی منتظر و مردد روبرو خواهید شد. شاید این موضوع بنظرتان جالب نیاید، اما جواب خواهد داد! همچنین اگر با یکی از دوستانتان هم فعالیت کنید، مسیر، برایتان ساده‌تر خواهد شد.

_ کلی آب بنوشید
این یکی از موثرترین راه‌ها برای سالم ماندن است. و البته یکی از ساده‌ترین راه‌ها!

_ روزی را برای تقلب برای خودتان نگاه دارید
روزی که اجازه دارید غذای مورد علاقه‌تان را به اندازه‌ای که دوست دارید بخورید! اینکار حوس هایتان را سیر نگاه خواهد داشت و هیچگاه احساس قحطی زدگی نخواهید کرد.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : fitnessmagazin.ir



مطالب پیشنهادی :
16 روش برای کم کردن سریع وزن
7 روش طب سنتی برای کاهش وزن
با جدیدترین روش کاهش وزن لاغر شوید
10 ماده غذایی موثر در کاهش وزن
روشهایی فوق‌العاده برای کم کردن اشتها!