برای کاهش وزن باید از همه خوراکی ها استفاده کرد اما به مقدار مناسب وکم نمک... اگر می خواهید به راحتی وزن تان را کم کنید این ترفندها را فراموش نکنید
مریم همیشه فکر می کند که با نخوردن شام می تواند وزن کم کند. دوشنبه گذشته با من تماس گرفت و گفت: با این که شب ها غذای کمتری می خورم اما باز هم از وزنم کم نمی شود. خسته  شده ام، از بس غذای بی نمک و کم روغن خورده ام. به او گفتم اشتباه تو همین است چرا شام نمی خوری؟ برای کاهش وزن باید از همه خوراکی ها استفاده کرد اما به مقدار مناسب وکم نمک...

اگر می خواهید به راحتی وزن تان را کم کنید این ترفندها را فراموش نکنید
شام کم نمک مصرف کنید
اگر می خواهید کمتر نفخ کنید، از مصرف خوراکی های شور بپرهیزید.مصرف غذای پرنمک در وعده شام باعث می شود که صبح با صورت پف کرده از خواب بیدار شوید.

شب ها ورزش کنید
همه می دانیم که ورزش باعث کاهش وزن می شود و احتمالا تصور می کنید که ورزش کردن نزدیک ساعت خواب باعث بی خوابی می شود. اما این واقعیت ندارد.زیرا نتایج بررسی انجام شده در سال ۲۰۱۳، نشان می دهد، ۵۶ تا ۶۷ درصد افراد فعال با انجام ورزش، در بعد ازظهر خواب خوبی دارند.

ناهار خانگی میل کنید
غذاهای رستوران به طور متوسط حاوی ۲ برابر کالری بیشتر نسبت به غذاهای خانگی است. بنابراین اگر مشغله کاری دارید، بهتر است شب قبل ناهار فردا را آماده کنید.

مصرف آب را افزایش دهید
آب تمام ناخالصی ها را از بدن دفع می کند و این امر باعث می شود آبی که در بدن مانده است نیز دفع شود. اما یک ساعت قبل از خواب، از آب خوردن دست بکشید تا بتوانید خواب آرامی داشته باشید.

اتاق خواب باید کاملا تاریک باشد
هورمون ملاتونین به تولید چربی قهوه ای کالری سوز کمک می کند. از آن جا که بدن در تاریکی به طور طبیعی ملاتونین تولید می کند، تاریک نگه داشتن اتاق در کاهش وزن موثر است.

قبل از خواب دمای اتاق را پایین بیاورید
نتایج بررسی ها نشان می دهد افرادی که در اتاق با دمای ۶۶ درجه (فارنهایت)می خوابند نسبت به افرادی که در دمای ۷۵ درجه (فارنهایت) می خوابند، ۷ درصد کالری بیشتر می سوزانند.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : khorasannews.com



مطالب پیشنهادی :
22 روش برای یک کاهش وزن آسان
یک رژیم کامل و موثر برای کاهش وزن
5 سبزی کم کالری برای کاهش وزن
تغییراتی ساده برای کاهش وزن
4 ترفند عالی برای کاهش وزن