چطور چربی بالای ناف را صاف کنیم؟
داشتن برخی از چربی‌های شکم طبیعی است، و بخشی از اندام طبیعی و سالم شما بحساب می‌آید. اگر شما چربی شکم زیادی دارید، می‌توانید از همان روشهای کلی که برای کاهش وزن بکار می‌بردید، برای آب کردن چربی شکم هم استفاده کنید.
 
چطور چربی بالای ناف را صاف کنیم؟
بعلاوه اگر عضلات زیر توده چربی شکمتان را تقویت کنید و خاصیت ارتجاعی پوستتان را افزایش دهید، بهتر می‌توانید شکمتان را صاف کنید.

قدم اول :
رژیم غذایی‌تان را به یکی از رژیم‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شوند تغییر دهید. غذاهای پرکالری و پر چرب را با میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل و پروتئین بدون چربی جایگزین کنید. به گفته‌ی مرکز بهداشت دانشگاه ایلینویز، مصرف کالری‌تان را متعادل کنید و تا زمانیکه این کالری تغییر می‌کند، به همراه آن ورزش کنید. نتیجه نیم تا یک کیلوگرم کاهش وزن در هفته است.

قدم دوم :
با انجام حداقل ۱۵۰ دقیقه ورزش‌های کاردیو با شدت متوسط در هفته، کالری و چربی بیشتری بسوزانید. انجمن ورزش آمریکا، توصیه می‌کند که برای کاهش وزن کلی ورزش کنید، زیرا کاهش وزن فقط در یک ناحیه از بدن ممکن نیست.
 
قدم سوم :
نوعی از تمرینات قدرتی را انجام دهید که گروه عضلات بیشتری را تحت تاثیر قرار دهد، از جمله عضلات شکم. عضلات محکم شکمی، می‌توانند ظاهر پوست شل را بهتر کنند. افزایش توده‌ی عضلانی نیز به شما کمک می‌کند که کالری بیشتری بسوزانید. حداقل دو تا سه بار در هفته تمرینات قدرتی انجام دهید.
 
قدم چهارم :
همراه با افزایش فعالیت فیزیکی‌تان، مصرف مایعات خود را نیز افزایش دهید. آبرسانی مناسب به همراه تغذیه از یک رژیم غذایی سالم، به سلامت پوستتان کمک می‌کند. به گفته‌ iFitandHealthy.com پوست سالم پس از کاهش وزن، راحت‌تر جمع می‌شود و به شما کمک می‌کند که شکم صاف‌تری داشته باشید.
 


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : fitnessmagazin.ir



مطالب پیشنهادی :
بهترین راه ها برای از بین بردن چربی دور شکم چیست؟
5 روش ساده برای کوچک کردن شکم
چگونه می‌توانم چربی های شکمم را بعد از زایمان از بین ببرم؟
کوچک کردن شکم بدون رژیم سخت در 6 هفته !
با این روشها با چربی های شکم تان خداحافظی کنید