هالیوود اخیرا شاهد مادر شدن ستارگان بسیاری بوده است ؛ نکته جالب اینجاست که این مادران بعد از زایمان تمام وزنی را که در مدت بارداری اضافه کرده بودند را از دست می دهند.

 

 

چگونه بعد از زایمان وزن مان را کاهش دهیم؟
هالیوود اخیرا شاهد مادر شدن ستارگان بسیاری بوده است ؛ ستارگانی که بعد از زایمان بسرعت به وزن سابق و اندام گذشته شان برگشته اند.
نکته جالب اینجاست که این مادران بعد از زایمان تمام وزنی را که در مدت بارداری اضافه کرده بودند را از دست می دهند. در این مقاله راز موفقیت این ستارگان را از زبان خودشان می خوانیم.

* جسیکا آلبا


این هنرپیشه جوان در نظرسنجی سال 2007 جذاب ترین زن جهان شناخته شد . جسیکا آلبا سال گذشته دختر خود "هونور ماری" را بدنیا آورد. در طی دوران بارداری 25 پوند(حدود 12.5 کیلوگرم) به وزنش اضافه شد ولی به گفته خودش هیچ وقت احساس جذابیت کمتری نمی کرد و مطمئن بود که تمام وزن اضافی اش را کاهش خواهد داد. او می گفت که در دوران بارداری اش عاشق غذا شده بود اما ناگهان به  خود آمده و سعی کرده که در رژیم غذایی اش از میوه و سبزیجات استفاده کند.

شاید از خودتان می پرسید او چگونه توانست وزنش را کاهش دهد؟
او به خبرنگار مجله "elle" می گوید "رمز موفقیت من ؛ یک کمربند پلاستیکی" . تنها شش هفته بعد از بدنیا آمدن دخترم ، شکمم مانند ورزشکاران شده بود. یکی از دوستانم به من توصیه کرد که یک کمربند پلاستیکی به کمرم ببندم و تمرینات ورزشی انجام دهم.

بعد از آن دوران در یک کلاس ورزشی ثبت نام کردم و به طور مرتب در کلاس هایم شرکت می کردم. 
در کنار شرکت در کلاس های ورزشی ، این ستاره یک مربی خصوصی استخدام کرد تا شش روز در هفته او را تمرین دهد تا بتواند به شکل گذشته اش دست یابد.
 

دیگر ستارگانی که بعد از بارداری تمام وزن اضافه شان را کاهش دادند عبارتند از :
 
* اشلی سیمپسون
اشلی در دوران بارداری اش 30 پوند (15 کیلوگرم) وزن اضافه کرده بود و به گفته خودش هیچ وقت نگران این نبوده که بعد از زایمان با اندامش چکار کند.وی می گوید:  حمل کردن یک بچه با خود ، یکی از بهترین ، احساسی ترین و هیجان انگیزترین دورانی بوده که تا بحال در زندگی ام داشتم.اضافه وزن و سایز شلوارهایم آخرین چیزی بود که در آن دوران نگرانش بودم.آن موقع تنها نگرانی ام این بود که دوران بارداری خوبی داشته باشم و نوزاد سالمی بدنیا بیاورم.

بعد از دوران بارداری اش ، اشلی "جکی کلر" را به مدت سی روز استخدام کرد تا به طور خصوصی او را تمرین دهد تا وزن اضافه اش را کاهش دهد.
 

* هالی بری
برنده اسکار و بازیگر جذاب هالیوود حتی در دوران بارداری اش هم دست از تمرینات ورزشی و یوگا و شنا بر نمیداشت. شش هفته بعد از بدنیا آوردن دخترش نالا ، اندامی بی عیب و نقص داشت. او نیز "رومانا براگانزا" را به صورت خصوصی استخدام کرد تا وی را تمرین دهد. او در جلسات خصوصی اش هالی را وادار می کرد تا از پله ها بالا و پایین برود و کیت بوکسینگ کار کند.
 

* هایدی کلوم
این سوپر مدل خوش اندام می گوید من در دوران بارداری ام 48 پوند(24 کیلوگرم) اضافه وزن داشتم. اما این مانکن جذاب تنها 7 هفته بعد از بدنیا آوردن فرزندش ، در شوی Victoria s secret‌شرکت کرد. او نیز مانند تمام ستارگان مشهور ، یک مربی خصوصی استخدام کرد.(عکس بالا مربوط به فشن شوی ویکتوریا سکرت است که هایدی در آن شرکت داشته)  او از یک رژیم غذایی نیز کمک گرفت ، به این صورت که هر سه ساعت یک بار یک وعده کوچک غذایی میل می کرد و به این ترتیب توانست از شر تمام 48 پوند اضافی دوران بارداریش خلاص شود. 
 
 
تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ