بهترین سایه برای چشم هایتان رنگ های تیره مثل خاکستری تیره و دودی است. بهتر است سایه شما حالت تیز و رو به بالا داشته باشد.


هدف از این مطلب آموزش آرایش برای نرمال کردن صورت های گرد است. برای این افراد باید آرایش به نحوی باشد که حالت صورت را از گرد بوده خارج و کشیده، لاغر و بیضی شکل کند.

1 - برای نرمال و کشیده شدن صورت باید موهایتان را از دو طرف گوش به سمت عقب محکم بکشید و فیکس کنید و قسمت جلو مویتان را از سمت پیشانی رو به بالا حرکت حالت دهید تا صورت شما از حالت گرد خارج شود. 

2 - اگر پیشانی بلندی دارید موی جلوی سرتان را به یک سمت حالت دهید و اگر پیشانی تان کوتاه است موهایتان را رو به بالا جمع کنید و هرگز چتری نگذارید.

3 - کرم پودر مناسب برای صورت های گرد باید به رنگ هایی با پایه صورتی باید تا گردی صورت را کم کند. استفاده از رنگ های روشن برای میکاپ صورتهای گرد توصیه نمی شود و بهتر است تا جایی که امکان دارد رنگهای روشن به کار نبرند.

4 - اگر چشم های شما درشت است خط چشم نکشید و فقط پلک بالا و پایینی تان را ریمل بزنید. اگر چشم های تان خیلی درشت نیست یک خط چشم شکسته و رو به بالا برای شما کاملا مناسب است.

5 - رژگونه تان را از روی استخوان گونه رو به بالا تا نزدیک چشم تان بکشید.

6 - یک رژ لب پر رنگ و با یک زنگ گرم برای کشیده نشان دادن صورت شما مناسب است.

7 - بهترین سایه برای چشم هایتان رنگ های تیره مثل خاکستری تیره و دودی است. بهتر است سایه شما حالت تیز و رو به بالا داشته باشد.

 و مهم تر از همه این که حتما ابروهایتان را رو به بالا بردارید و به آن حالت شکسته یا گرد بدهید تا گردی صورت تان کم شود.   



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : zibazan.com



مطالب پیشنهادی :
چگونه برنزگی پوست مان را در پاییز حفظ کنیم؟

5 اشتباه بزرگ در آرایش که زشت تان می کند

نکاتی مهم در استفاده از کرم پودر که آرایش تان را زیبا و ماندگار می کند + عکس
برای داشتن موهایی براق و زیبا این مواد غذای را فراموش نکنید
پوست تان را بدون لیزر جوان نگه دارید