رنگ فیروزه ای ملایم را در کنار رژ لبی که هایلایت زرد - نارنجی دارد استفاده کنید، گونه ها را هم با سایه قرمز- نارنجی آرایش کنید و نمای روشن صورت را با هلویی براق متعادل کنید.

رنگ های مکمل در آرایش
به رنگهایی که مستقیما در تضاد با رنگ دیگر باشد ، رنگ مکمل گفته می شود. جفت های مکمل معروف در میان رنگها عبارتند از آبی و نارنجی، قرمز و سبز، زرد و بنفش. زمانی که باهمدیگر قرار می گیرند ، در پدیده ای بنام کنتراست همزمان یکی از آنها روشن تر به نظر می رسند. برای داشتن چشمانی گیرا، باید یکی از این سایه ها را روی پلک کار کرد و از رنگ دیگر بعنوان خط چشم استفاده نمود. برای ایجاد تکامل بیشتر ، یکی از رنگهای مکمل را خیلی کم استفاده کنید و اجازه دهید رنگی که مهیج تر است در کانون توجه قرار گیرد. ما یک رژ لب گیلاسی را با یک سایه سبز روشن درگوشه چشم همراه کردیم.

 
استفاده از تئوری رنگ ها برای آرایش جدید
مشابه رنگ مکمل ، یک جفت تم مکمل تفکیک شده رنگیست که بوسیله مکمل خود محدود شده باشد. برای مثال، رنگ فیروزه ای ملایم را در کنار رژ لبی که هایلایت زرد - نارنجی دارد استفاده کنید، گونه ها را هم با سایه قرمز- نارنجی آرایش کنید و نمای روشن صورت را با هلویی براق متعادل کنید. این رنگ بندی چهره یک تاثیر بصری مشابه بدون کنتراست همزمان به صورت می دهد.


رنگ های مشابه در میکاپ صورت
سه یا چهار رنگ همجوار با هم در یک دایره رنگی باعث بوجود آمدن آرامش و هماهنگی در چشمها می شود. از آنجایی که رنگ سایه های خیلی به هم نزدیکند ، زیبایی چهره را با ماتی و بافت خود حفظ می کند. درحالیکه ما می خواهیم رنگ بنفش- قرمز، قرمز، قرمز-نارنجی، را به نمایش بگذاریم، بخش نارنجی چرخه رنگ با هر سه یا چهار رنگ همسایه هماهنگ خواهد شد. از سایه هلویی روی پلک بالایی و کمی پودر مرجانی براق روی گونه ها استفاده کنید. برای لبها از سرخابی تند استفاده کنید.


رنگ های تک رنگ در میکاپ صورت
در این طرح رنگ از همه ته رنگ ها و سایه های موجود در یک هیو دیده می شود. در آرایش کردن، رنگ زرد به خودی خود یک پالت بزرگ تک رنگ محسوب می شود. برای بالای چشمها از رنگ خاکی دودی ( یک سایه از رنگ زرد) با رنگ زرد ملایم براق استفاده کنید. اگر می خواهد روی پوست بیشتر از رنگها استفاده کنید ، پیشنهاد می کنیم که از رنگ هایلایت زرد طلایی استفاده کنید. حتی اگر رنگهای روشنی مثل زرد را انتخاب کردید، در نهایت کار شما آرایشی آرامش بخش در یک پالت تک رنگ خواهد بود.


رنگ های جدید در میکاپ صورت
آرایش تند دوست دارید؟ رنگ های سه گانه رنگین کمان می توانند به شما کمک کنند. این پالت رنگها را بطور مساوی روی چرخه رنگ قرار می دهند- معمولا رنگ ثانویه سبز، بنفش و نارنجی. برای جلوگیری از مصرف بیش از اندازه مواد آرایشی ، یک رنگ بعنوان تکیه گاه انتخاب کرده و با ته رنگ ها و سایه های رنگهای سه گانه دیگر برای حفظ توازن آن استفاده کنید. برای مثال، برای سایه چشم بنفش یاقوتی ، می توانید روی گونه ها و لب ها از رنگ هلویی استفاده کنید.




گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : ibanoo.ir



مطالب پیشنهادی :
آرایش های رنگی زیبا مخصوص چشم
آرایش صورت با پوست سفید و رنگ چشم سبز!
آرایش صورت با پوست گندمی ورنگ چشم قهوه ای !
رنگها در آرايش
چگونه برای عکس زیباترین آرایش را داشته باشیم؟