خانم ها دیگر نگران نباشید ما در اینجا هشت روش که شما را زیبا نشان می دهد توصیه می کنیم .
معمولا خانم ها وقتی صبح از خواب بیدار می شوند ،خودشان از ظاهرشان راضی نیستند . به همین دلیل اغلب آنها وقتی به سفر می روند یا شب را در منزل یکی از دوستان سپری می کنند ،صبح اول وقت بلافاصله کیف لوازم آرایش خود را برمی دارند و وارد حمام یا دستشویی می شوند و بعد از کمی آرایش سر میز صبحانه حاضر می شوند اما خانم ها دیگر نگران نباشید ما در اینجا هشت روش که شما را زیبا نشان می دهد توصیه می کنیم .

با چهره تمیز به رختخواب بروید
عادت کنید صورت خود را قبل از اینکه به رختخواب بروید ،بشویید .اگر شما با صورت چرب و کثیف به رختخواب بروید ،منافذ پوست شما نمی تواند نفس بکشد ،استفاده از یک پاک کننده ی خوب برای خلاص شدن از تمام آلودگی های پوستی ،بسیار خوب است . اگر آرایش دارید ،با استفاده از یک لوسیون ؛آرایش خود را پاک کنید تا منافذ پوست باز شود .

از مرطوب کننده ها غافل نشوید
فقط تمیز کردن کافی نیست .مرطوب کننده نیز ضروری است ،شب، زمان مناسبی برای استفاده از یک مرطوب کننده خوب است .ارزش این کار را زمانی متوجه می شوید که وقتی صبح از خواب بیدار شوید و به آینه نگاه کنید ،صورت خود را با پوستی زیبا ،نرم و انعطاف پذیر ،خواهید دید .

به لب ها توجه کنید
فقط مرطوب کردن پوست کافی نیست . اگر می خواهید هنگام صبح لب های نرمی داشته باشید ،مرطوب کننده لب هم بسیار مهم است . استفاده از یک نرم کننده لب خوب قبل از اینکه به رختخواب بروید ،بسیار کمک کننده است . می توانید از محصولات ساده و طبیعی استفاده کنید .

دندان های خود را مسواک و از نخ دندان استفاده کنید
میکروب ها در شب فعال تر هستند ،از این رو مسواک زدن دندان ها قبل از اینکه به رختخواب بروید ،بسیار مهم است . همچنین مطمئن شوید که به اندازه کافی نخ دندان زده اید ،به طوری که شما وقتی صبح از خواب بیدار می شوید به خودتان اعتماد به نفس داشته باشید .

موها را قبل از خواب ،برس بزنید
اگر با موهای گره خورده به رختخواب بروید ،در صبح گره های مو دوچندان می شود . این کار منجر به شکستگی موهای تان می شود . بنابراین حتما قبل از خواب موهایتان را خوب برس بزنید .

به موها استراحت بدهید
موقع خواب موهای خود را از عقب نبندید . هنگامی که شما صبح از خواب بیدار می شوید ،حالت گره خورده و درهم برهم پیدا می کند در ضمن بهتر است ،شب ها موها را باز بگذارید ،تا کمی استراحت کنند .

رو به پایین نخوابید
مطالعات نشان می دهد که در خواب وقتی صورت به طرف پایین باشد با گذشت زمان پوست دچار چین و چروک می شود زیرا کل وزن سر برروی پوست قرار می گیرد و همین امر باعث ایجاد خطوط نازک روی پوست می شود .

حداقل 8 تا 10 ساعت بخوابید
آیا می دانید خواب خوب راز زیبایی است؟ خواب قطعا آثار شگفتی به روی زیبایی دارد . هنگامی که شما خواب هستید ،تمام عضلات بدن شما شل می شوند ،نتیجه این است که هنگام صبح پوست تازه و خوبی خواهید داشت.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : مجله زیبایی



مطالب پیشنهادی :
اگر موهای پرپشتی می خواهید این ماده غذایی را فراموش نکنید
نکته های آرایشی مهم که قبل از گریم باید بدانید
چه رنگ رژ لبی به شما می آید؟
چند ماسک ساده پیش از مهمانی مخصوص ایام نوروز!
راهنمای خرید و انتخاب کرم پودر