درگفتگو با آرایشگرم چند توصیه و راز که شما را در آرایشگاه سالم نگه می دارد یاد گرفتم که باید حتما به آن توجه کنید و جدی بگیرید !

ارزانی دلیل خوبی برای انجام کار نیست
اگر شما به مراکز زیبایی غیر بهداشتی و ارزان بروید مخصوصا برای خدماتی که شامل مواد شیمیایی هستند می توانید سلامتیتان را در معرض خطر قرار بدهید. سالنهایی که برای یک سرویس خاص هزینه ای زیر نرخ بازار میگیرند ممکن است از محصولات شیمیایی با همان کیفیت و سلامت برای انجام آن کار استفاده نکنند. یک هشدار دیگر : سالنهای زیبایی که تعداد زیادی از خدمات روزانه را با تخفیف پیشنهاد می کنند ممکن است دچار ازدحام شوند و افراد بدون تجربه ای برای انجام کارها برای رفع شلوغی داشته باشند.

تجربه مهم است
ما همه از جراحان می پرسیم که چه تعدادی از این جراحی ها را تا حالا انجام داده اید قبل از اینکه به آنها اجازه بدهیم ما را جراحی کنند.این یک ایده خوب است که همین سوال را از متخصصان زیبایی بپرسیم. گذشته از این خیلی از آنها کارهایی انجام می دهند که می تواند به پوست ،چشمها ،پوست سر ،یا موی شما آسیب برساند.

دنبال ضدعفونی کننده باشید
من همیشه تعجب می کنم وقتی می بینم آرایشگر شانه ها و برس ها را از کشو یا جیب هایش بیرون می اورد بجای اینکه آنها را از ظرف مناسب پرشده با محلول ضدعفونی کننده بیرون بیاورد.این محلول سبز یا آبی چیزی است که قطعا بین شما و شپش های مشتری بعدی قرارمی گیرد.

مراقب گرمای بالاباشید
بعضی از اتوهای صاف کننده مو و سشوارها می توانند تا 45 درجه فارنهایت حرارت ایجاد کنند. اما اکثر موها به حرارتی به این اندازه نیاز ندارند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که آرایشگرتان به اندازه کافی برایتان وقت بگذارد تا مجبور نشود درجه حرارت را به حداکثر برساند.

درموردحساسیت ها صحبت کنید
اگر می دانید که به مواد شیمیایی حساسیت دارید و آرایشگرتان می خواهد از یک محصول جدید استفاده کند اصرار کنید که آن را روی یک ناحیه کوچک تست کند. تولید کننده معمولا یک تست را پیشنهاد می کند. اما در واقعیت تعداد کمی از آرایشگران آن را انجام می دهند مگر اینکه شما از آنها بخواهید.

 حرف آخر 
اگر چیزی بنظرتان درست نمی آید از اینکه حرف بزنید یا بلند شوید و آنجا را ترک کنید نترسید. بعضی از سالن ها جوی را ایجاد می کنند تا مانع اعتراض مشتری شوند که غلبه بر آن می تواند سخت باشد. ولی موضوع فقط موهای شما نیست. سلامتی شما در خطر است پس خجالت را کنار بگذارید !



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : ibanoo.ir



مطالب پیشنهادی :
جایگزین هایی برای لوازم آرایش
4 کاربرد مداد سفید در آرایش + عکس
بهترین مدلهای مو و آرایش در جشنواره کن 2014
10 اشتباه آرایشی که خانم ها انجام می دهند
رنگ موهایی زیبا برای بهار و تابستان 2014 به پیشنهاد مجله Elle