موهای فر را چگونه آرایش کنیم؟
 موهای فر یکی از زیباترین مدل های مو است که فقط باید بدانید آن را چگونه آرایش کنید. برای دانستن این نکته با ما همراه شوید

بهترین مدل برای موهای شما چیست؟

حالت دادن موهای فر بلند مانند صاف کردن یک پیراهن آهن زده است . شما نیاز به سیستم حرارتی کمی مرطوب کننده و کمی کرم ثابت کننده دارید. ابتدا از مرطوب کننده آغاز کنید که بتوانید موهایتان را نرم کنید ، یک شامپو و نرم کننده نیز می تواند کمک ساز باشد.

بیشتر بدانید : فر کردن مو با روش های موفق خانگی!!

برای درست کردن موهای کاملا فر

بهترین مدل کوتاهی مو برای موهای فر

همه موهای فر کاملا یکسان نیستند. زیبایی موهای شما بستگی به این دارد که شما چقدر از فر موهایتان را از دست بدهید یا در جای درست کوتاه شود. آرایشگر مخصوص سلبریتی ها سارا پوتمپا پیشنهاد می کند که به سراغ آرایشگری بروید که در امر کوتاهی مو متخصص باشد  و بتواند موها را بصورت خشک کوتاه کند. با این راه او بهتر می تواند ببیند که چقدر از فر موهای شما را کوتاه کرده و آنها را از جای درست برش دهد. اما عموما موهای فر نباید مدل لایه لایه کوتاه شوند چرا که باید ظاهر خوشایندی به موهای شما بدهند. چگونه موهای فر را آرایش کنید:از شامپوهای هیدراته و نرم کنندهه استفاده کنید. لایه بیرونی موهای فر همیشه متمایل به بیرون است ، رطوبت اضافی می تواند به بلندی موهای شما کمک کرده و آن را از آسیب های احتمالی مصون بدارد. سپس ، یک کرم موی مناسب (اگر موهای نازکی دارید )به موهایتان مالیده و با یک حوله موهایتان را خشک کنیدو سپس موهایتان را پرپیچ و خم و خشک کنید به طوریکه موهایتان حالت طبیعی خود را حفظ کند. اگر میخواهید حلقه های بیشتری از موهایتان از نظرها پنهان بماند ، موهایتان را به دور یک بیگودی آهنی بزرگ پیچیده و آن را به سمت داخل متمایل کنید. شاید این بیگودی فر موی شما را بیشتر کند اما به شما کمک می کند آن قسمت از موهایی که نمیخواهید در نظربماند به زیر موهایتان برود.

بیشتر بدانید : 6 مدل مو فر برتر به سبک تیلور سویفت، زن زیبای هالیوود

برای درست کردن موهای فر بلند چه کنیم؟

بهترین حالت مو برای کوتاهی

برای راحتی کار آرایشگر لابرکیو آرایشگر مخصوص پیشنهاد می کند که موهای بلندی داشته باشید اگر حالت موهای تان فر است. موهای فر کوتاه به سختی صاف شده و به سختی حالت داده می شود. اما موهای بلند بخاطر سنگینی بیشتر فر موهای خود را می اندازد. 

موهای فر را چگونه آرایش کنیم؟
موهای فر را چگونه آرایش کنیم؟,آرایش کردن مو های فر,موهای فر

چگونه موهایتان را آرایش دهید

حالت دادن موهای فر بلند مانند صاف کردن یک پیراهن آهن زده است . شما نیاز به سیستم حرارتی کمی مرطوب کنندهه و کمی کرم ثابت کننده دارید. ابتدا از مرطوب کننده آغاز کنید که بتوانید موهایتان را نرم کنید ، یک شامپو و نرم کننده نیز می تواند کمک ساز باشد. سپس ، کمی کرم هیدراته کننده به موها مالیده و با سشوار و در حالت گرم آن فر موها را صاف کنید. با سرعت کم این کار را انجام دهید و از هوا برای کمک گرفتن به بازکنندگی حالت موها استفاده کنید. کارتان را با یک سرم براق کننده به پایان برسانید


بیشتر بدانید : چگونه فرم و استیل مو را در شرایط آب و هوای مرطوب بهتر حفظ کنیم ؟

بیشتر بدانید : 9 نکته مهم برای مراقبت و تقویت موهای فر و مجعد

بیشتر بدانید : اگر موهای فر و بلندتان هنگام شستن گره می خورند!؟

بیشتر بدانید : مدلهایی زیبا مخصوص موهای فر شما (تصویری)

بیشتر بدانید : موهای فر را چگونه آرایش کنیم؟

بیشتر بدانید : موی فر دارید؟ چند نکته کلیدی برای مراقبت از موهای فر که باید بدانید


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : ileev.com