در اینجا چند مدل موی جمع و باز و دم اسبی و شینیون و ساده را برای رنگ موهایی با تون قرمز یا مایل به قهوه ای روشن تا بلوندی که در آن هاله ای از رنگ قرمز وجود دارد وبه طور کلی مناسب با انواع رنگ موهای قرمز کلاسیک است را برایتان آورده ایم.
در اینجا چند مدل موی جمع و باز و دم اسبی و شینیون و ساده را برای رنگ موهایی با تون قرمز یا مایل به قهوه ای روشن تا بلوندی که در آن هاله ای از رنگ قرمز وجود دارد وبه طور کلی مناسب با انواع رنگ موهای قرمز کلاسیک است را برایتان آورده ایم.می توانید این مدل موها را ببینید و متناسب با رنگ مویتان یکی از این مدل ها را انتخاب کرده و درست کنید.

کیت والش 
همانطور که می بینید موهای کیت متناسب با چهره ی او طوری درست شده است که نگاهی زیبا را صورت او منتقل کرده است ،بالای مو تا نیمه ها تقریبا صاف می باشد و سپس از پائین مو تا وسط مو را فر درشت کرده است ،طوری که مو فقط یک حالتی از موج درشت گرفته است و در نهایت کل مو به صورت باز دورتادور سر ریخته شده است. جیمز کوربت صاحب یک سالن آرایش بزرگ در شهر نیویورک می گوید : توجه داشته باشید که چگونه این مدل مو توانسته است برآمدگی گونه های کیت را بیشتر نشان دهد. این مدل مو برای کسانی که صورتشان بیضی شکل می باشد بسیار مناسب است.
 
کریستینا هندریکس 
سبک مدل موی هندریک نه تنها بسیارشیک می باشد، بلکه بسیار خیره کننده و رنگ موی آن براق است. در ابتدا کل موهایش به رنگ قرمز کلاسیک رنگ شده است و سپس جلوی مویش به صورت چتری نسبتا پهن کوتاه شده و در نهایت بقیه ی مو دورتادور صورت ریخته شده است . پائین موها به صورت حالت دار و با موج های درشتی فر شده است و همانطور که می بینید مدل موی او به صورت بسیار شگفت انگیز درآمده است. در آخر هم یک اسپری براق کننده و ثابت کننده برای ماندگاری حالت مو ،روی سطح آن زده شده است.
 
امی آدامز 
بازیگر معروفی که نامزد اسکار 2013 شد ، گیسوان خود را به صورتی کاملا زیبا و عاشقانه درست کرده است. در ابتدا موهایش به رنگ قهوه ای مایل به قرمز کمرنگ که تون زیتونی دارد رنگ شده است و سپس کل مویش را به صورتی لخت که جلوی سرش کشیده نشود به عقب برده شده است و مویی که کناره های سرش است به صورت شل در دو طرف آمده است و کل مو در پشت سر به صورت یک گل درآمده و با یک سنجاق به سر وصل شده است. رابرت استوارت صاحب یک سالن آرایش بزرگ ، در شهر نیویورک می گوید : بهتر است موی جلوی سر به صورت تارهای نازکی در صورت ریخته شود.
 
دبرا مسینگ 
در گلدن گلوب 2013 مدل موهای او بسیار مورد استقبال بود و بسیاری با این مدل مو وارد سالن شدند .استوارت می گوید : این مدل مو چهره را بسیار باز و جوان نشان می دهد. رنگ موهای او به رنگ مسی نزدیک است و برای این مدل ، کل مو به صورتی که جلوی مو سفت نشود به عقب برده شده و دم اسبی بسته شده است و سپس بخش کوچکی از جلوی مو به بالا برده شده و با سنجاق به کل مو متصل شده است. در آخر روی مو یک اسپری براق کننده زده شده تا جذابیت بیشتری پیدا کند.
 
سوزان ساراندون 
موی چتری ساراندون کمک کرده است که چین و چروک های روی پیشانی او کاملا خارج از دید بماند. کوربت توصیه می کند : کسانی که در این سن هستند بهتر است اندازه موهایشان نهایتا تا روی شانه باشد و سپس کمی آن را موج دار و حالت دار در بیاورند و به صورتی کوتاه و بلند آن را درست کنند و از مدل های جمع و شینیون خودداری کنند.
 
آیلا فیشر 
مدل موهای فیشر ، بسیار راحت می باشد و شما می توانید خودتان در خانه این مدل را درست کنید.در ابتدا با استفاده از یک کرم صاف کننده، کل مو را مرطوب کرده و سپس با سشوار و اتو کل مو را صاف و لخت می کنید. استوارت می گوید برای درست کردن این مدل مو بهتر است تمام موهایتان به یک اندازه و نسبتا بلند باشد. سپس با استفاده از یک وسیله ی نوک تیز مانند دم شانه در دوطرف پیشانی فرق باز کرده و جلوی مو را جدا کرده و به سمت عقب ببرید. در نهایت روی سطح مو تافت بزنید تا موها به این حالت بماند و با یکدیگر درهم و برهم نشوند.
 
اما استون 
موهای استون یک هاله ای از بلوند دارد که بسیار شیک می باشد .در ابتدا موهای او کاملا لخت و صاف شده و سپس کل مو به صورت محکم به بالا کشیده شده و دور آن کش بسته شده و اصطلاحا دم اسبی می باشد. روی سطح جلوی مو ژل براق کننده زده شده است. مویی که در پشت به صورت دم اسبی است به صورت یک گل درآمده و با سنجاق به سر متصل شده است .در نهایت روی کل مو تافت یا همان ثابت کننده زده شده تا مو ساعت ها به همین حالت بماند.
 
جولین مور 
مدل موهای ظریف و نازک جولین مور به خوبی به چهره و رنگ موهای او آمده است. این مدل مو بسیار ساده و در عین حال شیک بوده و طرفداران زیادی دارد. استوارت می گوید : این مدل مو برای کسانی که صورت کشیده یا تپل دارند مناسب است. پشت مو کاملا بسته و جلوی مو به صورتی کج در صورت آمده است و با بقیه مو در پشت جمع شده است. در نهایت تمام مو به کمک سنجاق سر به هم وصل شده است و در آخر هم اسپری ثابت کننده (تافت) به کل مو زده می شود.
 
جولیا رابرتز 
تارموهای رابرتز بسیار نازک است و به همین دلیل او موهایش را به صورت فرق کج باز کرده است تا حجم موی جلوی سرش بیشتر نشان داده شود. سپس از بالا تا نصفه های مویش صاف و بعد از آن تا پائین دارای حالت درشتی از فر می باشد. این مدل برای این رنگ موی مایل به قرمز بسیار زیبا است. نکته آن است که حتما حالت مو را کاملا درشت در نظر بگیرید و از فر کردن ریز مو خودداری کنید.
 
نیکول کیدمن 
همانطور که می بینید نیکول صورتی نسبتا تپل و چاق دارد و به همین دلیل ، کوربت می گوید : کسانی که صورتشان تپل است بهتر است موهایشان را لخت درست کنند . به این ترتیب که جلو و پشت موها را به صورت یک اندازه  کوتاه کرده و سپس دقیقا پائین مو را با تیغ طوری بزنید که سیخ سیخ شود .فرق سر را از وسط باز کنید تا صورت را کمی کشیده تر نشان دهد و سپس کرم براق کننده به نوک موها بزنید .اگر موهای شما تارهای ضخیمی دارد بهتر است که از کرم یا ژل موی بیشتری استفاده کنید.
 
 


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ