یکی از بهترین روش‌ها برای جلوه بخشیدن به این ظاهر پاییزی استفاده از لاک است. در اینجا پیشنهادهایی از نویسندگان مجله Elle را می‌بینید.
با وجودی که دوست نداریم تابستان تمام شود ولی همچنان می‌خواهیم به دنبال چیزهایی که در پاییز مد می‌شوند بگردیم، سردی هوا، ژاکت‌های چرمی، کنار گذاشتن لباس‌های روشن تابستانی و باز کردن جا در کمد برای لباس‌های تیره‌تر. یکی از بهترین روش‌ها برای جلوه بخشیدن به این ظاهر پاییزی استفاده از لاک است. در اینجا پیشنهادهایی از نویسندگان مجله Elle را می‌بینید.
 
دنیل پریکود (Danielle Precod) گفته است
 "من هرگز رنگ لاکم را با توجه به لباس‌هایم انتخاب نمی‌کنم. بهار گذشته من طیف‌های مختلفی از لاک قهوه‌ای را می‌زدم به صورتی که تمام دستم یک رنگ به نظر می‌رسید. من همین کار را در تابستان انجام دادم و همین کار هم قصد دارم در پاییز ادامه بدم تا اینکه چیزی باعث تغییر عقیده‌ام شود."

 

ارین تولند (Erin Toland) نوشته است
 "من رنگ خنثی با طیف صورتی رنگ را خیلی دوست دارم و مانند رنگ‌های استفاده شده توسط Kim Kardashian است. من در کنار آن لباس مشکی می‌پوشم تا تضاد رنگی به خوبی مشخص شود. این لاک‌ها جلوِه زیبایی به بوتِ جِلو باز من می‌دهند." 

 

فران کرنتیکل (Faran Krentcil)
"من شیفته‌ی لاک آبی رنگ Deborah Lippman هستم. این لاک طیف بی نظیری از آبی را دارد و از لاک های آبی رنگی که قبلا استفاده می‌کردم تیره‎تر است ولی همان حالت ابری و رویایی را نیز همچنان دارد. من فکر می‌کنم این لاک را به همراه جین و کت بلیزر بزنم. و فکر می‎کنم اینها در کنار هم به صندل‎های طلایی رنگم جلوه‌ی زیبایی بدهند."

 

من واقعا مشتاقم تا این رنگ سبز چرک را امتحان کنم. من معمولا به دنبال رنگ‌های براق نمی‌گردم ولی فکر می‌کنم این رنگ می‌تواند جلوه‌ی قشنگی به دستانم بدهد.

 

من یکی از طرفداران لاک ناخن Zoya هستم و فکر می‌کنم این رنگ قرمز تیره‌ را در تمام طول زمستان هم بزنم.

 
من تمام پاییز گذشته را از لاک آبی رنگ Essie استفاده کردم ولی چند هفته پیش با لاکی با رنگ شبانه آشنا شدم که یک خاکستری تیره است که واقعا توجه من را جلب کرد. من همیشه لاک‎های تیره‌ای که سیاه به نظر بیایند را دوست داشتم ولی تا حالا از لاک متالیک استفاده نکرده بودم. این رنگ تیره ظاهر چندان ترسناکی به دستان شما نمی‎دهد و طیف خاکستری آن ظرافت خاصی به ظاهر شما می‌بخشد."

 

رِبِکا موس (Rebecca Moss)
"من دوست دارم در پاییز از رنگ‌های تیره و عمیق مانند رنگ زرشکی تیره استفاده کنم. 

 

من معمولا از رنگ‌های لاک بدن نما استفاده می‌کنم ولی واقعا پیدا کردن این دسته از لاک‎ها سخت است. یکی از بهترین لاک‎هایی که من تاکنون پیدا کردم رنگ گلبهی از لاک Tom Ford است. این لاک باعث می‌شود ناخن‌ها بلند و شفاف به نظر برسند و یک هفته بر دست شما باقی می‌ماند.

 

سالی هولمز (Sally Holmes)
"من قصد دارم در پاییز از رنگ قرمز خالص و تیره از Essie استفاده کنم. به نظر من طیف تیره یادآور قرمز کلاسیک است و جذابیت بسیاری را به همراه دارد.
 


ویکتوریا هاف (Victoria Hoff)
 "من دوست دارم تا ناخن‌های تیره‌ای در پاییز داشته باشم ولی ایندفعه قصد دارم تا از رنگ‌های بدن نمایی استفاده کنم که طیفی از خاکستری را در خود داشته باشند. از سال قبل که من با CDN آشنا شدم تاکنون از لاک دیگری استفاده نکرده‎ام، چون رنگ‌های آن از کیفیت بالایی برخوردارند و مدت زمان زیادی بر دست باقی می‌مانند. گمان می‌کنم این پاییز، من این رنگ شِبه بژ را در کنار یک رژ لب قرمز تیره استفاده کنم."




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
آموزش طراحی ناخن در منزل تان
چگونه لاک بزنیم که ناخن های مان کشیده تر به نظر برسد؟
چگونه لاک ناخن مان را سریع خشک کنیم؟
ست کردن نارنجی پاییزی به سبک هالیوودی ها !
راهنمای لباس پوشیدن در فصل پاییز!